ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل آنر نوت 10 روز نهم مردادماه معرفی خواهد شد

کمپانی زیرمجموعه هواوی، آنر اخیراً با به دست گرفتن اکانت خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده که موبایل آنر نوت 10 روز سی و یکم جولای (نهم مردادماه) در شهر پکن رونمایی خواهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

کمپانی زیرمجموعه هواوی، آنر اخیراً با به دست گرفتن اکانت خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده که موبایل آنر نوت 10 روز سی و یکم جولای (نهم مردادماه) در شهر پکن رونمایی خواهد شد. این رویداد به صورت اختصاصی برای بازار چین برگزار می شود اما یک ماه بعد و در روز سی ام آگوست (هشتم شهریورماه) می توان منتظر رونمایی جهانی از آن بود.

در پستی که آنر منتشر کرده گفته می شود که باید خودمان را برای پرچمداری مبتنی بر هوش مصنوعی با نمایشگری بزرگ آماده کنیم که تا کمتر از 10 روز دیگر روانه بازار خواهد شد. گفته می شود که آنر نوت 10 به پنلی امولد و 6.9 اینچی مجهز خواهد بود که تولیدش را سامسونگ عهده دار است. تصاویر افشایی اخیر نیز نشان می دهند که آنر نوت 10 حاشیه های بسیار کمی در بخش بالایی و پایینی، و حاشیه هایی حتی کمتر در طرفین نمایشگر دارد.

آنر نوت 10

علاوه بر این ها، موبایل مورد اشاره مدتی پیش در پایگاه داده گیگ بنچ هم رویت شد و اینطور که از شواهد بر می آید، باید منتظر چیپست کایرین 970 و 6 گیگابایت حافظه رم باشیم. اندروید 8.1 به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب خواهد بود و آخرین نسخه از رابط کاربری EMUI هم ظاهری متفاوت به اندروید اوریو خالص می بخشد.

از آن جایی که دستگاه ابعاد بسیار بزرگی دارد، انتظار می رود که از یک باتری غول آسا با قابلیت سوپر شارژ هم بهره مند باشد. درباره قیمت گذاری آنر نوت 10 هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما خوشبختانه به بسیاری از سوالات تا کمتر از دو هفته دیگر پاسخ داده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی