ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

درآمد بازی فورتنایت از 1 میلیارد دلار گذشت

بازی فورتنایت حالا یک پدیده جهانی محسوب می شود. بر اساس گزارشی که سازمان SuperData به تازگی منتشر کرده است، درآمد این بازی تا به امروز، از 1 میلیارد دلار فراتر رفته است. با توجه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۸

بازی فورتنایت حالا یک پدیده جهانی محسوب می شود. بر اساس گزارشی که سازمان SuperData به تازگی منتشر کرده است، درآمد این بازی تا به امروز، از 1 میلیارد دلار فراتر رفته است. با توجه به این که فورتنایت بتل رویال رایگان است و کمتر از 1 سال از عرضه آن می گذرد، دست یافتن به چنین رقمی یک عملکرد بی نظیر برای کمپانی اپیک گیمز محسوب می شود.

موفقیت فورتنایت باعث شده تا این عنوان روی بخش های مختلفی از جامعه تاثیر گذار باشد. از شادی پس از گل ستاره تیم ملی فرانسه در جام جهانی یعنی آنتونی گریزمان که با الهام از همین بازی طراحی شده گرفته تا تاثیر پذیرفتن قسمت های جدید فرنچایزهای بزرگی مانند کال او دیوتی و بتلفیلد از بخش بتل رویال این بازی، همگی تاییدی بر این موضوع هستند.

درآمد اصلی فورتنایت از زمان عرضه اش در اواخر سال 2017، تمام و کمال روی پرداخت های درون برنامه ای که به کاربران امکان خرید آیتم های مختلف برای طراحی شخصیتشان را می دهد، استوار بوده است.

فورتنایت

برای پیروزی در این عنوان که هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی و ای او اس در دسترس است، باید از بین 100 نفر، تنها مبارزی باشید که در نقشه بازی زنده می ماند.

محبوبیت های فورتنایت باعث شده تا این بازی هر روزه رکوردهای جدیدی را بشکند. چندی پیش این عنوان رکورد تعداد کاربران همزمان سرویس توییچ را جابجا کرد و جدا از آن، در مدت کمی لقب بزرگترین بازی رایگان تاریخ کنسول ها را نیز به نام خود ثبت کرد.

البته نباید از بعد منفی اعتیاد آور بودن این بازی موفق به راحتی عبور کرد. ماه گذشته، خانواده ای مجبور شدند فرزند 9 ساله خود را به دلیل اعتیاد به فورتنایت، تحت درمان های روانپزشکی قرار دهند.

آیا تا به حال فورتنایت را تجربه کرده اید؟ تجربه خود از این بازی را با ما در میان بگذارید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۳۰ تیر ۱۳۹۷

    بیاد رو اندروید ما هم تجربش کنیم فعلا فقط عکساشو دیدم

  • کریم کیومرثی
    کریم کیومرثی | ۳۰ تیر ۱۳۹۷

    Yb⁴

  • کریم کیومرثی
    کریم کیومرثی | ۳۰ تیر ۱۳۹۷

    :google:

مطالب پیشنهادی