ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Volvo-S60-2019-800-3b
خودرو

نسل جدید S60 با کیفیت ترین خودروی تاریخ ولوو خواهد بود

چنانچه در سال های اخیر پیگیر نتایج رده بندی کیفیت اولیه موسسه جی دی پاور (IQS) بوده باشید، حتما می دانید که شرکت سوئدی ولوو معمولا در قسمت انتهایی جدول جا خوش کرده و نتوانسته ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

چنانچه در سال های اخیر پیگیر نتایج رده بندی کیفیت اولیه موسسه جی دی پاور (IQS) بوده باشید، حتما می دانید که شرکت سوئدی ولوو معمولا در قسمت انتهایی جدول جا خوش کرده و نتوانسته به رده های بالا صعود کند.

به عنوان مثال در رده بندی سال 2018 ولوو رتبه سوم از آخر را کسب کرد که به هیچ وجه برازنده این شرکت سوئدی نیست. آقای هنریک گرین (Henrik Green) مدیر بخش تحقیق و توسعه ولوو در مصاحبه با یکی از نشریات خودرویی مطرح این مساله را به شاسی بلند XC90 که در سال 2014 معرفی شد، نسبت می دهد.

آقای گرین معتقد است با عرضه نسل جدید S60 وضعیت کیفی برند ولوو تا حد قابل ملاحظه ای بهبود پیدا کرده و این خودروساز سوئدی به رده های بالاتر ارزیابی جی دی پاور صعود خواهد کرد.

او در این باره گفته:

S60 بهترین خودروی تاریخ ولوو از لحاظ کیفیت خواهد بود. تاکنون XC60 که در کارخانه Torslanda در سوئد تولید می شود، بهترین خودروی ما محسوب می شد. من پیش بینی می کنم که S60 کیفیتی فراتر داشته باشد.

سدان جدید S60 در کارخانه جدید ولوو در شهر چارلستون ایالت کارولینای جنوبی تولید خواهد شد. در حالیکه ولوو اصراری به مقایسه کارخانه های خود با همدیگر ندارد، اما آقای گرین در این باره نیز افزوده:

وقتی صحبت از کیفیت نهایی باشد، باید رقابتی بین کارخانه های مختلف شکل بگیرد. این رقابت سالم است.

این رقابت سالم نتیجه خود را سه ماه بعد نشان خواهد داد، زمانیکه تولید S60 کلید خورده و این سدان خوش استیل راهی خیابان ها شود.

گفتنی است نسل جدید ولوو S60 حدود یک ماه پیش رونمایی شد. این خودرو در واقع نسخه سدان V60 محسوب می شود، به همین خاطر از لحاظ ظاهری کاملا مشابه آن است.

قیمت این نسل از ولوو S60 از 35,800 دلار برای مدل T5 Momentum آغاز شده و تا 55,400 دلار برای تریم T8 بالا می رود. این را هم اشاره کنیم که S60 نخستین محصول ولوو است که در ایالات متحده ساخته خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Daryabiyan
    Mohammad Daryabiyan | ۲۹ تیر ۱۳۹۷

    واقعاً زیباس ???

مطالب پیشنهادی