ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های اکشن گوشی که آنلاین نیستند [قسمت اول]

بازی‌های اکشن گوشی به قدری کمیاب شده‌اند که همین حالا می‌توانید گیمرهای کم تجربه‌تر موبایل را دور خود جمع کنید و به آن‌ها از سالیان دوری بگویید که کلمه‌ «بازی اکشن افلاین» برای صنعت بازی‌های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بازی‌های اکشن گوشی به قدری کمیاب شده‌اند که همین حالا می‌توانید گیمرهای کم تجربه‌تر موبایل را دور خود جمع کنید و به آن‌ها از سالیان دوری بگویید که کلمه‌ «بازی اکشن افلاین» برای صنعت بازی‌های موبایل ناشناخته نبود. با محبوبیت روز افزون سیستم درآمدزایی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، عناوین اکشن تلفن‌های هوشمند هم کم کم به صف اپلیکیشن‌های آنلاین پیوستند.

نمایش تبلیغات، پیشنهادات وسوسه کننده‌ای که سازنده می‌دهد و پاداش‌هایی که با تماشای ویدیوها می‌توانید بگیرید؛ تمام این‌ها تنها با اینترنت ممکن هستند و سازنده نیز برای اینکه مطمئن شود کاربرش هیچکدام را از دست نمی‌دهد رو به ساخت عنوانی تمام آنلاین، حتی با وجود حضور المان‌هایی که بدون اینترنت هم تجربه‌شان ممکن است، می‌آورد.

این مسئله باعث شده تا بازی‌ های اکشن و افلاین گوشی که کیفیت بالایی دارند، روز به روز کمتر بشوند. در مطلب پیش رو به سراغ این نمونه‌های سرگرم‌کننده و جذاب باقی مانده رفته‌ایم که نیازی به اینترنت ندارند. اگر می‌خواهید با آن‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله دو قسمتی را از دست ندهید.

ICEY

بازی اکشن افلاین

ICEY توصیفی مدرن از یک سبک نوستالژی است. به همان اندازه سرگرم کننده، سریع و خونین اما با گرافیک بهبود یافته و سیستم مبارزات پیچیده‌تر که ادای دینی به عناوین محبوب دهه 90 به حساب می‌آید. بازی با ریتم بالای خود در تک تک صحنه‌ها توانسته هیجانش را حفظ کند و جدا از موسیقی‌های شنیدنی‌، به لطف راوی پرحرفش هم بخش شنیداری را متفاوت کرده است؛ هر کاری که انجام دهید گوینده آن را بیان خواهد کرد.

ICEY

ICEY

سازنده: .X.D. Network Inc قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 320 مگابایت زبان:

Hero Hunters

هیرو هانترز

«شکارچی‌های قهرمان» (Hero Hunters) دو برگ برنده بزرگ نسبت به بقیه بازی‌های تیراندازی «کاور محور» (Cover Based) دارد؛ وجود قهرمان‌هایی با قدرت‌های مختلف و سیستم تخریب‌پذیری. در Hero Hunters می توانید حداکثر پنج کاراکتر را با خود به میدان نبرد ببرید و هر کدام نیز دارای نکات مثبت و منفی هستند. از طرفی تخریب پذیری خوب محیط و کاورهای زیاد «نابود کردن» را به یکی از لذت بخش‌ترین کارهای بازی تبدیل کرده‌اند.

Hero Hunters

Hero Hunters

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 115 / 99.1 مگابایت زبان:

Bowmasters

bowmasters-mobile-game

اگرچه جذابیت واقعی Bowmasters در بخش چند نفره آن نهفته است ولی این مسئله به معنای ضعف قسمت آفلاین بازی نیست و ساخته Miniclip در این قسمت نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. در Bowmasters دو مبارز روبه‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کسی باید با پرتاب تجهیزات جنگی حریف را شکست دهد؛ نشانه گیری کنید و با انتخاب قدرت و زاویه مناسب تیر، بهترین پرتاب ممکن را به سمت دشمن‌تان داشته باشید.

Bowmasters

Bowmasters

سازنده: Miniclip قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 317 / 64.5 مگابایت زبان:

Hungry Shark World

Hungry-Shark-Evolution

Hungry Shark World را می‌توانیم به لیست عجیب‌ترین بازی‌های موبایل که قبلا نوشته بودیم، اضافه کنیم. در اینجا خبری از صید ماهی نیست و جای اینکه با قلاب خود به جان ماهی‌های مختلف بیافتید، کنترل کوسه‌ای را داشته و هر جانداری که وارد قلمروتان می‌شود را باید بخورید. از ماهی‌ها گرفته تا انسان‌هایی که برای شنا آمده‌اند؛ انگار وقت تلافی رسیده است. Hungry Shark World با گیم پلی متفاوت و کوسه‌های مختلفش مطمئنا تا مدت‌ها سرگرم‌تان خواهد کرد.

Hungry Shark World

Hungry Shark World

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 324.2 / 117 مگابایت زبان:

Brothers in Arms 3: Sons of War

نام Brothers in Arms دو خاطره قدیمی را زنده می‌کند؛ گیم لافت هم روزی بازی آفلاین می‌ساخت و همچنین بازی‌های جنگ جهانی زمانی روی گوشی محبوب بودند. با وجود اینکه نزدیک به چهار سال از عرضه Brothers in Arms 3 می‌گذرد ولی فرانسوی‌ها همچنان برای نسخه اندروید بازی بروزرسانی‌هایی گرافیکی کوچک منتشر می‌کنند. Brothers in Arms 3 یک اکشن سوم شخص/ماجراجویی بوده و در آن طی مرحله‌های گوناگونی به جنگ با نیروهای دشمن می‌روید.

Brothers in Arms 3: Sons of War

Brothers in Arms 3: Sons of War

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 1000 / 616 مگابایت زبان:

Galaxy on Fire 3

خوب بگذارید خیال‌تان را همینجا راحت کنیم: پیرامون جنگ‌های فضایی فعلا عنوانی بهتر از Galaxy on Fire 3 - Manticore وجود ندارد. بازی با محیط بزرگترش دست‌ مخاطب را برای گشت و گذار یا مبارزه با بقیه سفیه‌ها باز گذاشته و به واسطه گرافیک بالایی که دارد، این ماجراجویی بزرگ را زیباتر کرده است. همین ترکیب «گرافیک بالا+محیط های بزرگ» هم باعث شده تا Galaxy on Fire 3 یکی از بهترین‌های گوشی لقب بگیرد.

Galaxy on Fire 3 - Manticore

Galaxy on Fire 3 - Manticore

سازنده: FISHLABS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 971 / 1600 مگابایت زبان:

Soul Knight

مهمترین هدف بازی‌های ویدیویی، ارائه یک تجربه سرگرم کننده به مخاطب است و Soul Knight هم به بهترین حالت ممکن توانسته این کار را انجام بدهد. در بازی بازیکن به سیاه‌چاله‌های مختلف سر رفته و با دشمنان مختلفی می‌جنگید. اگر بردید به سیاه‌چاله بعدی می‌روید و در صورت باخت هم از ابتدا دوباره بازی را آغاز می‌کنید. به نظر خسته کننده می‌آید؟ نکته اینجاست که Soul Knight بر پایه تولید تصادفی محتویات ساخته شده است. یعنی هر بار که استارت بازی را می‌زنید با محیط‌ها، دشمنان و اسلحه‌های متفاوتی مواجه می‌شوید.

Soul Knight

Soul Knight

سازنده: Zeyang Li قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 209.2 / 55.6 مگابایت زبان:

Transistor

«ترانزیستور» از آن شاهکارهایی است که دارندگان دیوایس‌های اندرویدی همیشه حسرت داشتن‌شان را می‌خورند؛ تک تک بخش‌های بازی در بالاترین سطح کیفی قرار دارند و همگی دست به دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای فراموش نشدنی‌ داشته باشید. ترانزیستور روایت‌گر شخصیتی با نام Red است؛ خواننده‌ای مشهور در شهر Cloudbank که به واسطه مشکلاتی صدای خود را از دست داده است. اکنون او باید به کمک شمشیری سخن‌گو به جنگ با دشمنان رفته و از راز این اتفاق مرموز پرده بردارد.

Transistor

Transistor

سازنده: Supergiant Games قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2540 مگابایت مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۳۰ تیر ۱۳۹۷

    hungry shark خیلی عالیه بقیشون رو نمیدونم

مطالب پیشنهادی