تریلر جدید نیمه دوم فصل پنجم سریال «وایکینگ ها»؛ پرحادثه تر و خونین تر از همیشه

تریلر جدید نیمه دوم فصل پنجم سریال «وایکینگ ها»؛ پرحادثه تر و خونین تر از همیشه

نیمه دوم فصل پنجم سریال تاریخی و جذاب «وایکینگ ها» (Vikings) ساخته شبکه History اواخر سال میلادی کنونی (اواخر پاییز) منتشر شده و شبکه مذکور با یک تریلر دیدنی و خونین به استقبال بازگشت آیوار بی استخوان و برادرانش رفته است. اکنون چندین سال از پخش موفق این سریال می گذرد و اگر چه فصل پنجم این سریال تنها فصلی بود که دیگر از شخصیت رگنار لاثبروک با بازی تراویس فیمل خبری نبود اما جایگزین او در نقش اصلی سریال، الکساندر هوگ که نقش پسر خونخوار او، آیوار، را بازی می کند به همان اندازه و البته به دلایلی متفاوت چشم بینندگان را گرفته و مشهور شده است.

سریال Vikings

فصل پنجم سریال «وایکینگ ها» کم و بیش به تلاش های خونبار آیوار برای رسیدن به قدرت می پردازد و در این راه وی حتی از برادرانش نیز نگذشته و جنگی خونین را علیه آن ها به راه می اندازد. در انتهای بخش اول فصل میانی پنجم بود که آیوار توانست در نبرد با برادرانش پیروز شده و خکومت در کاتگات را بدست آورد. وی برای رسیدن به این هدف با مادر ناتنی خود، لاگرثا وارد جنگی خونین شده و او را از تخت پادشاهی به زیر کشید و البته بدین ترتیب دشمنی و حس انتقام سخت برادرش، بیورن آیرون ساید را برانگیخت.

سریال Vikings

با توجه به صحنه هایی که در تریلر جدید سریال «وایکنیگ ها» دیده می شود باید گفت که در ۱۰ اپیزود نهایی فصل پنجم این سریال شاهد صحنه های نبرد و درگیری بین طرفین خواهیم بود که تاکنون در این سریال کمتر به چشم دیده اید. بدون شک بخش دوم فصل ۵ سریال «وایکینگ ها» بیش از هر فصلی دیگر از این سریال دارای صحنه های نبرد و زد و خورد خواهد بود. این تریلر جدید از سریال در مراسم کامیک کان سن دیگو منتشر شده و علاوه بر درگیری شدید بین برادران خاندان لاثبروک، شاهد بازگشت برادر رگنار، رولو، نیز خواهیم بود که بدون شک یکی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین شخصیت های سریال است.

سریال Vikings

اگر چه حضور کلیف استاندن در نقش رولو در فصل پنجم سریال «وایکینگ ها» از قبل نیز تایید شده بود اما با توجه به این که ادامه انتشار سریال «ربوده شده» (Taken) که استاندن نقش اصلی آن را ایفا می کرد کنسل شده است می توان انتظار داشت که بیشتر از حضور شخصیت رولو در سریال «وایکینگ ها» لذت خواهیم برد. جدای از بازگشت رولو، حکومت داری خوفناک آیوار، خشونت و جنگ در این سریال را به مرحله و نقاط جدیدی برده است. رابطه خشن و همراه با درگیری و کینه بین آیوار و برادرانش باعث شده که بار دیگر شاهد رقابت برای بدست گرفتن حکومت بین خاندان لاثبروک باشیم که در فصول قبلی تنها بین رگنار و رولو در جریان بود.

سریال Vikings

در ابتدای این سریال شاهد پیشگویی شخصیت مرموز «پیشگو» هستیم که به قدرت رسیدن آیوار را دورانی تاریک نه برای کاتگات بلکه برای تمامی مردمان نروژ می داند. بدین ترتیب باید شاهد اتفاقاتی هولناک در بخش دوم فصل پنجم سریال «وایکینگ ها» باشیم که قرار است اپیزود اول آن روز چهارشنبه ۲۸ نوامبر (۷ آذر) منتشر شود. در ادامه می توانید تریلر هیجان انگیز و دیدنی فصل پنجم سریال «وایکینگ ها» که در مراسم کامیک کان سن دیگو منتشر شده را ببینید.

بازگشت برایان کرانستون و آرون پال به ماشین کاروانی معروف سریال «بریکینگ بد»

جزییاتی جالب از تغییرات فاحش فصل نهم سریال «مردگان متحرک» با انتشار اولین عکس

خداحافظ وستروس: فیلم برداری سریال «بازی تاج و تخت» برای همیشه به پایان رسید

سریال وسترن جدید «یلو استون» با بازی «کوین کاستنر» که این روزها خبرساز شده است

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • saeedZzz آذر ۱۴, ۱۳۹۷

    سلام اقا جریان چیه مگ قرار نبود قسمت ۱۱ فصل ۵ ۷ اذر منتشر بشه چیشد پس؟