ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Ford F Series
خودرو

هر 35 ثانیه، یک مشتری جدید برای فورد سری F؛ سالی بسیار موفق در انتظار محبوب ترین پیکاپ جهان

خودروهای پیکاپ از محبوبیت فوق العاده بالایی در ایالات متحده برخوردار هستند، در بین پیکاپ ها نیز این فورد سری F است که حکمران بلامنازع بازار این کشور بوده و بیش از هر مدل دیگری ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

خودروهای پیکاپ از محبوبیت فوق العاده بالایی در ایالات متحده برخوردار هستند، در بین پیکاپ ها نیز این فورد سری F است که حکمران بلامنازع بازار این کشور بوده و بیش از هر مدل دیگری به فروش می رسد.

نگاهی به آمار فروش سری F نشان می دهد که به احتمال زیاد شاهد ثبت یک رکورد استثنایی در پایان سال خواهیم بود. بر اساس گزارش اخیر پایگاه خبری Automotive News در نیمه اول امسال میزان فروش فورد سری F نه تنها از مدت مشابه سال قبل بلکه از نیمه اول تمامی سال ها از 2004 به این طرف سبقت گرفته است.

Ford F Series (5)

برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم 14 سال پیش فورد موفق به فروش 939,511 سری F شد. اما پیش بینی کارشناسان حکایت از آن دارد که این کمپانی امسال تا پایان ماه دسامبر حدود 941,000 دستگاه سری F به مشتریان تحویل خواهد داد.

تا زمان فعلی فورد توانسته 450 هزار دستگاه پیکاپ به مشتریان خود در ایالات متحده تحویل دهد. برای درک بهتر این رقم شگفت انگیز می توانید اینگونه تصور کنید که هر 35 ثانیه یکی از پیکاپ های سری F مالک جدیدی پیدا کرده است.

Ford F Series

از آنجایی که بطور میانگین معمولا 52 درصد از محصولات فورد در نیمه دوم سال به فروش می رسد، انتظار می رود این زمان حتی بهتر نیز شود. همچنین با معرفی مدلی جدید، اصولا مشتریان به علت وجود مشوق های زیاد به سراغ مدل قدیمی تر می روند. این مساله درباره فورد F-150 که در سال 2018 فیس لیفت شده و مدل 2019 تفاوت های اندکی با آن دارد، می تواند بیشتر صادق باشد. به عبارت دیگر اکنون بهترین زمان برای خرید این پیکاپ محبوب است.

Ford F Series

فروش فراتر از انتظار فورد سری F در حالی رخ می دهد که چند ماه پیش آتش سوزی مهیبی باعث از کار افتادن یکی از کارخانه های تامین کنندگان قطعات شد. این اتفاق فورد را مجبور کرد که موقتا تولید F-150 را متوقف کند. با این حال آنطور که شواهد و قرائن نشان می دهند، سری F باز هم طبق روال مرسوم سال بسیار موفقی را پشت سر خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی