ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باهمتا با محصولات مالی جدید به نمایشگاه الکامپ می‌آید

مدیرعامل استارتاپ فین‌تک باهمتا در گفتگو با دیجیاتو هدف از شرکت در نمایشگاه الکامپ را برخورد نزدیک‌تر و متفاوت‌تر با کاربران نهایی عنوان کرد. «میلاد جهاندار» همچنین خبر داد که باهمتا تصمیم دارد در نمایشگاه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

مدیرعامل استارتاپ فین‌تک باهمتا در گفتگو با دیجیاتو هدف از شرکت در نمایشگاه الکامپ را برخورد نزدیک‌تر و متفاوت‌تر با کاربران نهایی عنوان کرد.

«میلاد جهاندار» همچنین خبر داد که باهمتا تصمیم دارد در نمایشگاه الکامپ، از دو محصول جدید در حوزه پرداخت رونمایی کند:

«یکی از محصولات تخصصی در حوزه پرداخت برای کسانی‌ست که قصد دارند در فضای آنلاین پول جمع کنند. برای مثال خیرین و گروه‌های مردمی؛ تصور می‌کنیم این محصول که «باکریمان» نام دارد، بتواند بازخورد مناسبی دریافت کرده و مشکلاتی که در یک گوشه از بازار وجود دارد را حل کند. محصول دیگر برای مدیران ساختمان‌هاست که مشکلات جمع آوری شارژ را حل می‌کند.»

جهاندار یکی از اهداف باهمتا از شرکت در الکامپ ۹۷ را یافتن فضای متفاوت‌تر جهت تعامل با کاربران بیان می‌کند؛‌ هدفی که با حضور در نمایشگاه الکامپ، محقق خواهد شد. او معتقد است نمایشگاه الکامپ فضای مناسبی‌ست که باهمتا بتواند به شکل بهتری با کاربران خود گفتگو داشته باشد، هرچند این حضور به منزله افزایش کاربر و افزایش فروش در نمایشگاه نیست. اما آیا حضور در نمایشگاه الکامپ، برای استارتاپ‌ها تاثیر مثبت به همراه دارد؟ جهاندار در پاسخ به این پرسش دیجیاتو می‌گوید:

«فضای الکامپ همیشه می‌تواند بهتر شود اما من فکر می‌کنم که الکامپ از چند جهت فرصت خوبی برای استارتاپ‌هاست. از یک سو حضور در فضای کنونی الکامپ خالی از لطف نیست چراکه می‌توانند در فضایی متفاوت‌تر قرار بگیرند، از دفاتر کار خود خارج شوند و وارد فضایی می‌شوند که تیم‌های دیگر هم حضور دارند.

همین مسئله، امکانی را به آنها می‌دهد که شناخت بهتری از خودشان، اطرافیان و استارتاپ‌های دیگر پیدا کنند. موضوع دیگر، فضای تعاملی بهتری است که الکامپ در برخورد با کاربران به آنها می‌دهد. اینکه یک کاربر از نزدیک محصول را بررسی کند و به آنها بازخورد دهد. حضور در الکامپ مخصوصاً برای استارتاپ‌های حوزه IT مفید است که می‌توانند به این شکل از محل همیشگی خود خارج شده و دید بهتری نسبت به اکوسیستمی که در آن کار می‌کنند داشته باشند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید زندی
    حمید زندی | ۳۰ آبان ۱۴۰۰

    اپلیکیشن خوبی نیست و مبالغ بالا رو بلوکه میکنند و سوژه کلاهبرداری اینترتی و ابزار کار کلاهبردارها شده متاسفانه

مطالب پیشنهادی