ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دبیر انجمن فین‌تک ایران: آورده نمایشگاه الکامپ برای ما، اعتماد است

امسال حضور فین‌ تک‌ها در نمایشگاه پررنگ‌تر است. دبیر انجمن فین تک ایران دلیل استقبال استارتاپ‌های فین‌ تک از الکامپ 97 را در پررنگ شدن نقش آنها در اکوسیستم اقتصادی کشور می‌داند که موجب جذب سرمایه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰

امسال حضور فین‌ تک‌ها در نمایشگاه پررنگ‌تر است. دبیر انجمن فین تک ایران دلیل استقبال استارتاپ‌های فین‌ تک از الکامپ 97 را در پررنگ شدن نقش آنها در اکوسیستم اقتصادی کشور می‌داند که موجب جذب سرمایه و کاربر شده است. از سوی دیگر او عقیده دارد که حضور فین‌تک‌ها در نمایشگاه‌هایی مانند الکامپ باعث افزایش اعتماد عمومی به این استارتاپ‌های خواهد شد.

اما نمایشگاه الکامپ چقدر برای فین‌تک‌ها جذاب است و آیا باید به دنبال مخاطب جدید در این نمایشگاه باشند یا به موارد دیگری بپردازند؟ «میلاد جهاندار»، دبیر انجمن فین‌تک ایران در پاسخ به این پرسش دیجیاتو می‌گوید:

«یکی از جدی ترین بازیگران الکامپ 97 فین تک‌ها هستند. هم آنهایی که به کاربران نهایی خدمات رسانی می‌کنند و هم فین تک‌هایی که مشتریان آنها بیزینس‌ها هستند. فین‌تک‌هایی که به کاربران خدمات می‌دهند می‌توانند در این نمایشگاه به اهداف خود نزدیک‌تر شده و با مشتریان مستقیم گفتگو کنند. از سوی دیگر فین‌تک‌هایی که به دنبال سرویس‌دهی به کسب‌وکارها هستند نیز با فضای مناسبی روبه‌رو می‌شوند و قادرند کسب‌وکارهای حاضر را محک زده و بررسی‌های لازم را جهت همکاری با آنها داشته باشند.»

از سوی دیگر حضور استارتاپ‌های فین‌تک در نمایشگاه الکامپ چقدر باعث می‌شود تا کاربران با فناوری‌های مالی آشنا شوند؟ دبیر انجمن فین‌تک ایران در پاسخ به این پرسش می‌گوید: «یکی از جدی‌ترین دغدغه‌هایی که در مباحث مالی وجود دارد، بحث اعتماد است چون شما با پول سر و کار دارید و کاربران هم نگرانی‌های خودشان را دارند. اینکه یک استارتاپ فین‌تک از نزدیک در چنین نمایشگاهی حضور داشته باشد، بتواند دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارد و کاربران تیم را ببینند، متوجه می‌شوند که یک بازار بزرگ در حال شکل‌گیری است و این مسئله در اعتماد سازی نقش مهمی دارد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی