ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروشگاه مایکروسافت
تکنولوژی

مایکروسافت از ظاهر جدید اپلیکیشن فروشگاه خود رونمایی کرد

مایکروسافت ساعاتی پیش اپلیکیشن فروشگاهش برای کاربران ویندوز ۱۰ را به‌روزرسانی کرده و از ظاهر جدیدی برای آن پرده برداشته است. همانطور که از قبل می‌شد حدس زد، غول ردموندی با این آپدیت به طور ویژه‌ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

مایکروسافت ساعاتی پیش اپلیکیشن فروشگاهش برای کاربران ویندوز ۱۰ را به‌روزرسانی کرده و از ظاهر جدیدی برای آن پرده برداشته است. همانطور که از قبل می‌شد حدس زد، غول ردموندی با این آپدیت به طور ویژه‌ روی به کارگیری المان‌های طراحی «فلوئنت دیزاین» متمرکز بوده و اثرات این موضوع را می‌توان در سراسر این رابط کاربری جدید مشاهده کرد.

مطابق اصول فلوئنت دیزاین، صفحات مربوط به اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها به طور کامل متحول شده‌اند. کادر عنوان و توضیحات هر محصول حالا روی هدرهای بزرگی قرار گرفته که حاوی یک تصویر عریض یا حتی یک ویدیو از آن بازی یا اپ هستند. یک نکته خوب هم اینکه حالا بررسی‌های کاربران از همان ابتدا عیان نیستند و به طور خودکار به نمایش در نمی‌آیند.

فروشگاه مایکروسافت

بلکه همه بررسی‌ها در یک تب مجزا کنار بخش «حداقل سیستم مورد نیاز» و «محتوای مرتبط» پنهان شده‌اند تا فضای کمتری اشغال کنند. مایکروسافت برجسته‌ترین نکات مربوط به هر اپ یا بازی مثل توضیحات اجمالی، جزئیات آخرین به‌روزرسانی و اسکرین‌شات‌ها و تریلر‌ها را در صفحه اول و کاملا در معرض دید کاربر قرار داده است.

اما در کنار این تغییرات که همگی ظاهری بودند، مایکروسافت یک قابلیت مفید را هم به فروشگاه خود اضافه کرده. حالا می‌توانید کلیه اپ‌ها و بازی‌ها را به صورت ریموت (از راه دور) روی دیوایس‌های مختلف مبتنی بر ویندوز خود نصب نمایید.

تغییراتی که از آن‌ها صحبت کردیم قرار است که به صورت تدریجی برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر شوند. از آنجا که این آپدیت از سوی سرور انجام می‌گیرد، نیازی به به‌روزرسانی دستی شما نیست. بنابراین اگر هنوز این تغییرات را ندیده‌اید، بهتر است کمی دیگر منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sajjad Khajeh
    Sajjad Khajeh | ۳۰ تیر ۱۳۹۷

    چرا اجرا نمیشه؟

مطالب پیشنهادی