ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت با جدیت بیشتری به فعالیت خود در صنعت بازی ادامه خواهد داد

بخش بازی های ویدیویی مایکروسافت روند مثبتی را طی می کند. این بخش ردموندی ها طی سال جاری به سودی 10 میلیارد دلاری دست پیدا کرد که پیشرفت قابل قبولی نسبت به 9 میلیارد دلار ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۰

بخش بازی های ویدیویی مایکروسافت روند مثبتی را طی می کند. این بخش ردموندی ها طی سال جاری به سودی 10 میلیارد دلاری دست پیدا کرد که پیشرفت قابل قبولی نسبت به 9 میلیارد دلار سال گذشته محسوب می شود.

این موضوع عجیب نیست که مایکروسافت طی سال های آتی به فعالیت خود در صنعت بازی های ویدیویی ادامه دهد اما موضوع اصلی اینجاست که آن ها سرانجام متوجه شده اند که برای دستیابی به سودی بیشتر در ویدیو گیم، نیاز به تغییر رویکرد خود و سرمایه گذاری بیشتر در این صنعت دارند.

از همین جهت، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت در جریان گزارش مالی این کمپانی اعلام کرد که آن ها قصد دارند به فعالیت های خود در صنعت بازی های ویدیویی با سرمایه گذاری بیشتری ادامه دهند: «در صنعت بازی های ویدیویی ما فعالیت خود را با استفاده از روش هایی که بازی هایی ویدیویی تولید می شوند، دنبال می کنیم و از همین جهت توانستیم از درآمد 10 میلیارد دلاری در سال جاری عبور کنیم.»

مایکروسافت

نادلا ادامه می دهد: «ما با جدیت بیشتری به سرمایه گذاری در این حوزه در بخش های مختلفی که در آن فعالیت داریم ادامه می دهیم تا با سطح عمیق تری مخاطبانمان را با محصولات خود سرگرم کنیم.»

مایکروسافت با ارائه کنفرانسی خوب طی E3 2018 نظر بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدیویی را به خوب جلب کرد. آن ها سرمایه گذاری بیشتری را برای تولید بازی های انحصاری بزرگ انجام خواهند داد و از سوی دیگر سرویس هایی همچون Game Pass و ایکس باکس لایو نیز تاثیر زیادی روی جذب مخاطبین بیشتری برای برند ایکس باکس خواهند گذاشت. طی ماه های گذشته هم آن ها کنسول میان نسلی خود یعنی ایکس باکس وان ایکس را روانه بازار کردند.

پیش از هم اعلام شده بود که آن ها قصد ورود به نسل بعدی بازی های ویدیویی را با معرفی ایکس باکس بعدی در سال 2020 را دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی