ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی جدید سازندگان Spec Ops: The Line با نام Cycle معرفی شد [تماشا کنید]

بازی Spec Ops: The Line را می توان یکی از مظلوم ترین عناوین تاریخ بازی های ویدیویی دانست. عنوانی که با وجود ارائه داستانی تاثیرگذار و اتمسفری منحصر به فرد، در زمینه فروش عملکرد چندان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

بازی Spec Ops: The Line را می توان یکی از مظلوم ترین عناوین تاریخ بازی های ویدیویی دانست. عنوانی که با وجود ارائه داستانی تاثیرگذار و اتمسفری منحصر به فرد، در زمینه فروش عملکرد چندان خوبی نداشت و حتی سازندگان خود در استودیوی YAGER را در خطر ورشکستگی قرار داد. حال و پس از سکوت خبری طولانی مدت، این استودیو از بازی جدید خود با نام Cycle یک اکشن اول شخص چند نفره با فضایی علمی تخیلی است، رونمایی کرد.

کاربران Cycle در محیط فرازمینی این بازی طی مسابقات 20 دقیقه ای با یکدیگر رقابت خواهند کرد و طی هر دست از مسابقه، ماموریت های مختلفی برای انجام دادن وجود خواهند داشت.  البته باید به این نکته اشاره کرد که بعد از 20 دقیقه هم می توان در این سیاره ناشناخته باقی ماند و مسابقه را ادامه داد اما ظاهراً این موضوع سلامت کاربران را تهدید خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این تهدید شدن سلامتی چگونه رخ خواهد داد.

طبق اعلام سازندگان، در هر دست بازی، 20 کاربر در مقابل موجودات عجیبی و غریب فضایی این عنوان که بعضی از آن ها تهدیدهایی جدی به حساب می آیند، صف آرایی خواهند کرد. نسخه آزمایشی بازی تا چند هفته دیگر برای پی سی در دسترس قرار خواهد گرفت و این اتفاق برای نسخه کنسولی با مدتی تاخیر رخ خواهد داد.

استودیو آلمانی YAGER پیش از این روی قسمت دوم بازی Dead Island نیز مشغول کار بود اما کمپانی ناشر آن یعنی Deep Silver، پس از مدتی، روند توسعه این بازی را متوقف کرد. آخرین بازی آن ها Dreadnought نام دارد که در سبک شبیه سازی نبردهای هوایی دسته بندی می شود. این عنوان در حال حاضر برای پلی استیشن 4 در دسترس بوده و طی سال جاری میلادی هم برای پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی