ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اعلام جوایز الکام‌پیچ
تکنولوژی

اعلام جوایز الکام‌پیچ و آخرین فرصت برای ثبت‌ نام

آخرین مهلت برای نام‌نویسی در الکام‌پیچ دوم مرداد‌ ۱۳۹۷ اعلام شد. بنا به گفته روابط عمومی الکامپ امسال، ستاد فاوای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۳۰ کسب‌وکار برتر (دارای شرکت ثبت شده) به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۰

آخرین مهلت برای نام‌نویسی در الکام‌پیچ دوم مرداد‌ ۱۳۹۷ اعلام شد. بنا به گفته روابط عمومی الکامپ امسال، ستاد فاوای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۳۰ کسب‌وکار برتر (دارای شرکت ثبت شده) به عنوان «شرکت‌های خلاق» حمایت می‌کند.

این سبد تسهیلات و حمایت‌های کسب‌وکارهای خلاق دارای ۳۲ حمایت از جمله سهمیه سربازی، وام‌های کم بهره، تسهیلات حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، حمایت در راستای صادرات محصولات و خدمات، هزینه‌های ثبت اختراع داخلی و بین‌المللی و ... است.

همچنین، هفت کمک‌هزینه ۱۰ میلیون تومانی حضور در نمایشگاه بین‌المللی به ۷ تیم برتر اعطا می‌شود.

 کسب‌وکار برتر می‌تواند از این جایزه برای اهدافی غیر از حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی هم استفاده کند اما در صورت حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، می‌تواند از تسهیلات دیگر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نظیر مشاوره در خصوص نحوه حضور، مشاوره در خصوص نحوه عقد قرارداد با شخصیت‌های خارجی، تسهیلات ارزی احتمالی و ... نیز بهره ببرد.

افزون بر این، سه جایزه به ارزش مجموعا ۱۰ میلیون تومان به سه تیم برتر، از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعلق می‌گیرد و به کسب‌وکارهای منتخب گروه DNA Union، به انتخاب داوران این گروه ۱۰ دوره بازاریابی دیجیتال به ۱۰ تیم اول؛ سه جایزه به سه تیم اول، مجموعا به مبلغ ۲۰ میلیون تومان اعطا خواهد شد.

فرصت و ظرفیت نام‌نویسی محدود است و تنها تا سه‌شنبه، دوم مرداد ۱۳۹۷ برای نام‌نویسی در برنامه‌ الکام‌پیچ مهلت دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی