ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 2 منتشر شد؛ بازگشت کلر ردفیلد

طی پنل کپکام در نمایشگاه کامیک-کان، اطلاعات تازه ای از نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 2 منتشر شد. طی این پنل، تصاویر متنوعی از بخش های مختلف بازی در دسترس حاضرین قرار گرفت و مطابق ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

طی پنل کپکام در نمایشگاه کامیک-کان، اطلاعات تازه ای از نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 2 منتشر شد. طی این پنل، تصاویر متنوعی از بخش های مختلف بازی در دسترس حاضرین قرار گرفت و مطابق انتظار طرفداران این فرنچایز، سرانجام حضور کلر ردفیلد به عنوان یکی از شخصیت های نام آشنای دنیای رزیدنت اویل در این بازی، به طور رسمی تایید شد.

طبق اعلام کپکام، برای طراحی چهره شخصیت ها در این عنوان از موتور RE استفاده شده که به آن ها امکان طراحی کاراکتر ها با بالاترین جزییات ممکن را می دهد و همین موضوع باعث شده تا چهره لیان به خوبی به عنوان ماموری بی تجربه در راکون سیتی جلوه کند. همچنین این موتور کمک کرده تا شهر راکون سیتی به عنوان محل اصلی رخ دادن حوادث رزیدنت اویل 2، تاریک تر و واقعی تر از همیشه جلوه کرده  و جدا از شهر، زامبی های بازی نیز شامل این تغییرات می شوند.

در ضمن سازندگان بازی تلاش زیادی کرده اند تا لحظات خاطره انگیز نسخه اصلی را با بیشترین دقت ممکن در نسخه بازسازی طراحی کنند.

در ضمن، در جریان پنل کپکام، سرانجام از باکس آرت بازی هم رونمایی شد که جدا از به تصویر کشیدن کلر و لیان، راکون سیتی بارانی و زامبی های همیشگی رزیدنت اویل نیز در آن قابل مشاهده هستند. این پنل با معرفی یک نسخه کالکتور از بازی با قیمت 200 دلار برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود ادامه یافت. خریداران این نسخه به موسیقی متن بازی، مجسمه لیان و یک آرت بوک از رزیدنت اویل 2 دسترسی پیدا خواهند کرد.

نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 رونمایی شد و با نمایش خوبش، تحسین عده زیادی را برانگیخت. قرار است این بازی در تاریخ 5 بهمن سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود.

در نهایت نگاهی به تصاویر منتشر شده از این عنوان طی پنل کپکام خواهیم داشت:

  رزیدنت اویل 2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۳۱ تیر ۱۳۹۷

    پس ایدا کجاست دستشو بگیریم بکشیمش بالا ؟ ?

مطالب پیشنهادی