ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزئیات رویداد الکام گیمز 97 اعلام شد

صنعت بازی‌ سازی ایران این روز‌ها نسبت به گذشته گسترش پیدا کرده است و در چنین شرایطی، نمی‌توان از نقش کافه بازار به عنوان یک فروشگاه در رقم زدن موفقیت‌های این صنعت نوپا و جوان ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

صنعت بازی‌ سازی ایران این روز‌ها نسبت به گذشته گسترش پیدا کرده است و در چنین شرایطی، نمی‌توان از نقش کافه بازار به عنوان یک فروشگاه در رقم زدن موفقیت‌های این صنعت نوپا و جوان چشم پوشی کرد؛ حال، مدیران کافه بازار تصمیم گرفته‌اند تا با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، قدم دیگری را در حمایت از برنامه‌ و بازی‌سازان داخلی بردارد. این قدم جدید، برگزاری رویداد الکام گیمز در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خواهد بود.

با توجه به اعلام کافه بازار، رویداد الکام گیمز با هدف حمایت از سازندگان ایرانی و آشنا سازی مخاطبان با محصولات داخلی از تاریخ 6‌ الی 9 مرداد در سالن شماره‌ 10 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد 31 باز‌ی‌ ساز، استودیو بازی‌ سازی، ناشر و شتاب‌ دهنده‌ی ایرانی بازی‌های موبایلی حضور خواهند داشت و علاقه مندان می‌توانند به دیدار و گفتگو با آن‌ها بپردازند. از حاضران در این رویداد می‌توان به کوییز آو کینگز، دنده دو، جیرینگ لند، پسرخوانده، موتوری، پرسیتی و آمیرزا (که اکنون با ۵ میلیون نصب، پرنصب‌ترین بازی کافه‌بازار است) اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، اجرای مسابقات زنده بازی‌های موبایلی از جمله برنامه‌های روزانه‌‌ی این رویداد خواهد بود.

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، صنعت بازی سازی ایران این‌ روز‌ها گسترش یافته است. برای اثبات این ادعا می‌توان به گزارش سالانه‌ی کافه بازار اشاره کرد که با توجه به آن، در سال ۹۶ فروش بازی‌های ایرانی نسبت به سال ۹۵ به میزان ۳۰ درصد افزایش داشته است. کافه بازار که به عنوان یکی از فروشگاه‌‌های بزرگ نرم افزار اندروید در ایران شناخته می‌شود، تاکنون بیش از ۱۳ هزار بازی ایرانی موبایلی را منتشر کرده است.

در پایان، لازم به ذکر است که بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، 6 تا 9 مرداد ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی