ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تمسخر اپل توسط سامسونگ
تکنولوژی

آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون را به سخره می گیرند [تماشا کنید]

جنگ تبلیغاتی اپل و سامسونگ سابقه ای طولانی دارد. در سال 2011 بود که سامسونگ با انتشار یک ویدیو افرادی که در صف خرید آیفون 4 اس ایستاده بودند را دست انداخته بود. اکنون در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۳

جنگ تبلیغاتی اپل و سامسونگ سابقه ای طولانی دارد. در سال 2011 بود که سامسونگ با انتشار یک ویدیو افرادی که در صف خرید آیفون 4 اس ایستاده بودند را دست انداخته بود. اکنون در تبلیغاتی جدید، کمپانی کره ای به جنیوس بار اپل و نیز محدودیت های تجهیزات جانبی آیفون پرداخته است.

ویدیوی اول به عدم بهره مندی آیفون از درگاه 3.5 میلی متری هدفون اشاره دارد. فردی که ظاهراً به یکی از فروشگاه های اپل مراجعه کرده در مورد امکان استفاده از هدفون خود سوال می کند. در پاسخ متوجه می شود که نه تنها نیاز به یک تبدیل برای متصل کردن آن به گوشی دارد، بلکه برای شارژ، همزمان با استفاده از هدفون نیز باید تبدیل دیگری را داشته باشد.

در ویدیویی دیگر یک مشتری در مورد همراه بودن شارژر مخصوص شارژ سریع با آیفون سوال می کند و با پاسخ منفی مواجه می شود. البته گلکسی اس 9 شارژر سریع دارد. آیفون هم از این قابلیت پشتیبانی می کند ولی به شرط خرید یک کابل و شارژر سریع جداگانه.

در ویدیوی بعدی در حالی که فروشنده ادعا می کند دوربین آیفون عالی است ولی مشتری سوال می کند که آیا از گلکسی اس 9 هم بهتر است یا خیر. در ادامه فروشنده با نگرانی تصور می کند مشتری از اطلاعات امتیاز دوربین موبایل ها در وبسایت DXOMARK مطلع است و اعتراف می کند که از نظر فنی امتیاز گوشی سامسونگ بالاتر است.

سپس مشتری سوال می کند که آیا فروشنده به امتیازها اعتقادی دارد؟ جواب فروشنده جالب است. او با اشاره به لوگوی اپل روی لباس خود می گوید به این باور دارم. خریدار هم که گیج شده، می گوید: «به قلبت اشاره می کنی یا لوگو؟»

چند روز پیش هم سامسونگ در آگهی دیگری سرعت دانلود آیفون 10 را نشانه رفته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ed.salvatore
    ed.salvatore | ۳۱ تیر ۱۳۹۷

    اون فرد احمق میتونه ایرپاد یا بیتس بخره که مشکلش حل بشه :)))
    تا حالا دیدین ملاک تغییر برند یه نفر مثلا درگاه جک 3.5 میلی متری باشه؟
    ترولسونگ

    • Syiamak Bahari
      Syiamak Bahari | ۳۱ تیر ۱۳۹۷

      آره دو میلیونو از جیب تو بیاره بده برای یه هندزفری که امکان شکستن و گم شدنش خیلیم زیاده از سامسونگ خوشم نمیاد ولی حداقل مث اپل مشتری رو مجبور نمیکنه برای چیزهای بدیهی پول بیشتری بده

      • ed.salvatore
        ed.salvatore | ۳۱ تیر ۱۳۹۷

        با دلار 8500 شده یک و سیصد
        یکم بالا قیمت نداری؟

مطالب پیشنهادی