ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی V40 ThinQ برای اجتناب از رقابت با گلکسی نوت 9 دیرتر عرضه می شود

سامسونگ قصد دارد در 18 مرداد ماه از گلکسی نوت 9 رونمایی کند؛ تقریباً یک ماه پیش از زمان معمول رونمایی از آیفون های جدید. ولی ال جی چه برنامه ای برای رونمایی از گوشی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

سامسونگ قصد دارد در 18 مرداد ماه از گلکسی نوت 9 رونمایی کند؛ تقریباً یک ماه پیش از زمان معمول رونمایی از آیفون های جدید. ولی ال جی چه برنامه ای برای رونمایی از گوشی پرچمدار V40 ThinQ دارد؟

به گزارش وبسایت کره ای ETNews و به نقل از BGR گوشی آتی ال جی در رویداد IFA که از 9 تا 14 شهریور ماه برگزار می شود، رونمایی نخواهد شد، بلکه قرار است در اواسط ماه سپتامبر (تقریباً اواخر شهریور ماه) معرفی شود. البته اپل نیز به احتمال زیاد حدوداً در همین زمان از آیفون های 2018 رونمایی خواهد کرد.

گزارش وبسایت خبری مذکور همچنین اشاره کرده که ال جی در اوایل ماه اکتبر از V40 ThinQ در کره جنوبی رونمایی خواهد کرد و گمان می رود 5 اکتبر (13 مهر ماه) محتمل ترین زمان برای این موضوع باشد. بنا بر ادعای مقاماتی رسمی در حوزه مخابرات ال جی به منظور جلوگیری از رقابت مستقیم با گلکسی نوت 9 سامسونگ این گوشی را با بیش از 10 روز تأخیر معرفی خواهد کرد.

همچنین اعلام شده که احتمالاً ال جی ظاهر آیفون 10 را در این گوشی کپی کاری نکرده و در عین حال V40 ThinQ نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصدی خواهد داشت. پیش از این گمانه زنی هایی به بریدگی نمایشگر نیز اشاره کرده بودند.

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی پرچمدار بعدی ال جی می توان به دوربین اصلی سه گانه با حسگرهای 20، 16 و 13 مگاپیکسلی اشاره کرد که یکی از آنها به لنز معمول و دو مورد دیگر به لنزهای عریض و تله فوتو مجهز هستند. همچنین این گوشی از دوربین سلفی دوگانه به همراه فناوری تشخیص چهره برای قفل گشایی بهره خواهد برد.

انتظار می رود V40 ThinQ از چیپست اسنپدراگون 845 بهره مند باشد، به مبدل آنالوگ به دیجیتال چهارگانه برای بهبود کیفیت صدا مجهز شود و یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن تعبیه شده باشد. هنوز مشخص نیست که ال جی از پنل نمایشگر OLED برای این گوشی بهره خواهد برد یا به استفاده از LCD روی خواهد آورد.

 

تماشا کنید: بررسی دیجیاتو: سوختگی پیکسل در تلویزیون های OLED و QLED

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۳۱ تیر ۱۳۹۷

    جای تأسف داره که الجی دیگه حتی تلاشی هم برای رقابت با رقبای بزرگش نمیکنه و داره از قصد عقب میوفته...

    • Dandelions
      Dandelions | ۶ مرداد ۱۳۹۷

      اگر قرار باشه همه شرکت ها عین هم تصمیم بگیرن دیگه رقابت معنی نداره. ال جی به قیمت پیاده کردن ایده های نو و پیشرفته تو محصولاتش اقدامات مختلفی انجام داد که متأسفانه به ذائقه برخی خوش نیومده. حداقل تو بازار ایران این طوریه. مثلا خود جی 5 با اینکه طراحی ماژولارش کلی جایزه برنده شد و از طرف خیلی از کارشناسای طراحی جایزه گرفت اما خب بعضی ها استقبال نکردن. در هر صورت ال جی ترجیح میده به جای کپی کردن سیاست های ناپایدار شرکت های دیگه خوش دست به کار بشه و با روش آزمون و خطا جلو بره. حتماً یه روز موفق میشه! اما خب باید حق بدین که نمیشه همه کاربرای دنیا رو صد در صد راضی کرد.

مطالب پیشنهادی