ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ
تکنولوژی

افشای اطلاعات بیشتر از اسپیکر هوشمند و پد شارژ دوگانه سامسونگ؛ یاران نوت 9

تا حدود سه هفته دیگر، سامسونگ رویداد Unpacked خود را برگزار می کند؛ رویدادی که در جریان آن، از اسمارت فون گلکسی نوت 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی خواهد شد. اما این دو ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۵

تا حدود سه هفته دیگر، سامسونگ رویداد Unpacked خود را برگزار می کند؛ رویدادی که در جریان آن، از اسمارت فون گلکسی نوت 9 و ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی خواهد شد. اما این دو دیوایس تمام آن چیزی که سامسونگ برای این مراسم تدارک دیده نیستند و انتظار می رود که شاهد رونمایی از پد شارژ وایرلس دوگانه (برای شارژ همزمان موبایل و ساعت هوشمند) و یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی نیز باشیم.

روز گذشته بود که Roland Quandt، افشاگر نام آشنای دنیای تکنولوژی تصویری از جعبه پد شارژ سامسونگ منتشر کرد و حالا شاهد انتشار تصاویری تکمیلی از آن هستیم.این دیوایس، پدها و پایه های شارژ وایرلس سامسونگ را ادغام کرده و می تواند موبایل هوشمند را در حالت ایستاده یا خوابیده شارژ کند و یک بخش دیگر نیز برای ساعتی هوشمند در نظر گرفته شده است؛ چه گلکسی واچ باشد و چه مدل های پیشین که تحت عنوان Gear شناخته می شدند، به بیان دیگر هر ساعتی که از Qi پشتیبانی کند.

به گفته منابع نزدیک به سامسونگ، این پد شارژ در روز نهم آگوست و همزمان با گلکسی نوت 9 رونمایی می شود و در همان روز روانه بازار خواهد شد. اینسایدرها خبر از قیمت گذاری 75 یورویی در بازار اروپا داده اند و بعید است که قیمت آن به دلار، تفاوت چندانی با این رقم داشته باشد.

گذشته از Wireless Charger Duo، گفته می شود که اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی سامسونگ، Magbee نام خواهد داشت. در واقع سامسونگ اخیراً دو علامت تجاری با این نام ثبت کرده که به این نام اشاره دارد. در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره اسپیکر هوشمند مورد اشاره در دست نیست اما به طور قطع می دانیم که قابلیت های هوشمند آن به کمک دستیار بیکسبی محقق خواهد شد و شرکت Harman هم که حالا یکی از زیرمجموعه های سامسونگ است، در توسعه آن نقش دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی