ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جلسات مشاوره مارول برای تسکین طرفداران اندوهگین از پایان Avengers: Infinity War

یکی از جالب ترین نکات مربوط به رویداد کامیک کان سال جاری به برگزاری جلسات مشاوره و حمایت احساسی از سوی مارول برای تسکین طرفدارانی که از پایان غم انگیز فیلم Avengers: Infinity War ضربه خورده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

یکی از جالب ترین نکات مربوط به رویداد کامیک کان سال جاری به برگزاری جلسات مشاوره و حمایت احساسی از سوی مارول برای تسکین طرفدارانی که از پایان غم انگیز فیلم Avengers: Infinity War ضربه خورده اند برمی گردد.

این طرفداران می توانند به غرفه ای نزدیک به محل برگزاری کامیک کان در سن دیگو ایالات متحده رفته، وارد اتاقی با تهویه مطبوع هوا شده و بعد از زدن برچسب نام خود و دریافت دونات، با یکی از بازیگران در مورد بهترین لحظاتشان از سری فیلم های ابرقهرمانی مارول صحبت کرده و پس از تماشای یک صحنه حذف شده از Avengers: Infinity War، با دریافت تی شرت رایگان از اتاق خارج شوند.

من به یکی از این جلسات رفتم و بازیگر از گروه ما که 10 الی 12 نفر بودیم پرسید که اولین خاطره شما از دنیای سینمایی مارول چیست و چه چیزی وجود داشت که شما را شگفت زده کرد؟ زمانی که شما Avengers: Infinity War را دیدید چه اتفاقی افتاد و (خطر اسپویل) از دست دادن چه قهرمانی از همه تکان دهنده تر بود؟ بعد از آن طرفداران به این سوالات پاسخ داده و در مورد موضوعات مختلفی با یکدیگر بحث کردند.

Avengers: Infinity War

نکته ای که این جلسات را جالب (حتی خنده دار!) می کرد به نصب شدن پوسترهایی در خارج و داخل محل برگزاری جلسه که با استفاده از نقل قول های قهرمانان سینمایی مارول، سعی در دادن انرژی مثبت به حضار داشتند، بر می گشت.

Avengers: Infinity War در کمتر از دو هفته موفق به فروش 1 میلیارد دلار شد. این فیلم هم اکنون پرفروش ترین فیلم 2018، پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما محسوب می شود.

پایان بندی حماسی این عنوان باعث شد تا بسیاری بیش از پیش منتظر عرضه دنباله آن که در سال 2019 اکران خواهد شد، باشند. تا آن زمان می توانید بررسی دیجیاتو از Avengers: Infinity War را از اینجا بخوانید.

نظر شما چیست؟ آیا پایان بندی این فیلم به شما صدمه روحی وارد کرد؟ تا چه به برگزاری چنین جلساتی برای تسکین روحیه خود نیاز دارید؟

Io9
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی