ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زمان تحویل غرفه های الکامپ
تکنولوژی

تحویل غرفه‌های نمایشگاه الکامپ از امروز آغاز می‌شود

تحویل غرفه‌های نمایشگاه الکامپ و الکام استارز از امروز آغاز شده است. شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی که غرفه‌های نمایشگاهی خود را رزرو کرده‌اند از امروز دوم مرداد ماه از ساعت 12 ظهر می‌توانند غرفه‌های خود را ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۰

تحویل غرفه‌های نمایشگاه الکامپ و الکام استارز از امروز آغاز شده است. شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی که غرفه‌های نمایشگاهی خود را رزرو کرده‌اند از امروز دوم مرداد ماه از ساعت 12 ظهر می‌توانند غرفه‌های خود را رسما تحویل بگیرند. آخرین مهلت برای اتمام کار غرفه‌سازی و طراحی غرفه روز جمعه ساعت ۶ بعد از ظهر اعلام شده است.

الکامپ بیست و چهارم همانند سال گذشته، در تابستان و از ششم الی نهم مردادماه ۹۷ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

زمان تحویل غرفه های الکامپ

نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور است که هر ساله به صورت نمایشگاه و چندین نشست و همایش جانبی به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بیشتر از ۳۰۰ شرکت داخلی، ۴۸۰ استارتاپ و ۲۰ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه الکامپ امسال نیز توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود. امسال، چهارمین سال متوالی است که این سازمان مجری برگزاری الکامپ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Majid
    Majid | ۲ مرداد ۱۳۹۷

    ممکن هست اسامی شرکت کنندگان داخلی رو ارایه بفرمایید؟

مطالب پیشنهادی