ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهى به شهر گمشده اینکاها در تریلر جدید Shadow of Tomb [تماشا کنید]

اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را از بازی Shadow of Tomb Raider با محوریت محیط هایی که این عنوان در آن ها جریان دارد منتشر کرده است. منطقه ای که بازی در آن دنبال می شود، ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را از بازی Shadow of Tomb Raider با محوریت محیط هایی که این عنوان در آن ها جریان دارد منتشر کرده است. منطقه ای که بازی در آن دنبال می شود، پایتیتی نام داشته که به عنوان شهری گمشده در تمدن اینکاها  بزرگترین نقشه را در میان تمام عناوین سری توم ریدر دارد.

این شهر که با گذشتن مدتی از بازی به آن خواهید رسید، از تمدن مدرن دور باقی مانده ست. پایتیتی به چند منطقه تقسیم شده که طی بازی به آن ها سفر کرده و به اکتشاف های بزرگی خواهید پرداخت. همچنین منطقه ای شهری در Shadow of Tomb Raider وجود دارد که امکان تجارت و خرید اسلحه در آن فراهم خواهد بود.

طی این ویدیو، تعامل لارا با افراد حاضر در شهر، شناسایی مقبره های جدید، شنا کردن، روبرویی با دشمنان و همچنین بالا رفتن از موانع توسط او را شاهد هستیم. البته به دلیل آن که درجه سختی بازی در این ویدیو روی «دشوار» است، خطوط سفیدی که راه عبور را نشان می دهند، روی موانع وجود ندارند.

در ضمن، به گفته سازندگان این عنوان، Shadow of Tomb Raider به عنوان تاریک نسخه از این مجموعه، نقطه کلیدی تبدیل شدن لارا کرافت به مهاجم مقبره خواهد بود.

بعد از یک دوره نسبتاً ناموفق، اسکوئر انیکس در سال 2013 ریبوتی را از این فرنچایز شناخته شده برای پلتفرم های رایج آن زمان عرضه کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و طرفداران روبرو شد، بعد از عرضه Rise of Tomb Raider در سال 2015، این بازی جدید، سومین قسمت از ریبوت توم ریدر محسوب می شود.

لازم به ذکر است که مدتی پیش فیلمی سینمایی توم ریدر روی پرده نقره ای رفت که با توجه به عملکرد قابل قبول خود در گیشه، یک تجربه مالی موفق برای ناشرینش محسوب می شود.

بازی Shadow of Tomb Raider در تاریخ 23 شهریورماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی