ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

قیمت احتمالی گلکسی نوت 9 سامسونگ مشخص شد [به روز رسانی]

در مرداد ماه شاهد رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهیم بود و به تازگی گزارش شده که این گوشی احتمالاً برچسب قیمتی در حدود 1000 دلار خواهد داشت. همچنین گجت هایی که احتمالاً سامسونگ ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۲

در مرداد ماه شاهد رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ خواهیم بود و به تازگی گزارش شده که این گوشی احتمالاً برچسب قیمتی در حدود 1000 دلار خواهد داشت. همچنین گجت هایی که احتمالاً سامسونگ به رایگان به خریداران ارائه می کند نیز مشخص شده است.

خریداران در اروپا باید بیش از 1000 یورو برای گلکسی نوت 9 بپردازند. علاوه بر این قرار است این گوشی در رنگ های مشکی، بنفش کم رنگ (اسطوخدوسی)، آبی، قهوه ای و شاید هم بنا بر گزارش های قدیمی تر یک رنگ خاکستری عرضه شود.

احتمالاً گلکسی نوت 9 در دو مدل با حافظه های داخلی 128 و 512 گیگابایتی ارائه خواهد شد و گمان می رود تنها رنگ آبی رنگ این گوشی باشد که با قلمی طلایی رنگ راهی بازارها شود.

خریدارانی که قصد تهیه مدل 128 گیگابایتی را دارند، حداقل باید 1029 یورو پرداخت کنند، در حالی که مدل 512 گیگابایتی حداقل قیمت 1279 یورویی دارد. این گزارش اشاره کرده که در نهایت ممکن است سامسونگ قیمت نهایی را بیش از این میزان تعیین کند. در این صورت قیمت گلکسی نوت 9 نسبت به نوت 8 نیز افزایشی را تجربه خواهد کرد. با این حال گزارش شده که سامسونگ قصد دارد تخفیفاتی را برای خریداران خود از طریق فروشنده های رسمی در نظر بگیرد.

علاوه بر این رندرهای تازه منتشر شده اشاره به این موضوع دارند که احتمالاً سامسونگ گوشی های خود را با باندل تجهیزات جانبی عرضه خواهد کرد. از جمله این گجت ها می توان به هدست Gear icon X، ساعت هوشمند Gear S3، کارت حافظه ماکرو اس دی و یا شارژر بیسیم ساسونگ اشاره کرد. احتمالاً سامسونگ برای این گجت ها هزینه اضافه ای را از خریداران گلکسی نوت 9 دریافت نخواهد کرد. البته شاید شرایط عرضه باندل ها و قیمت های آنها در ایران متفاوت باشد.

علاوه بر این گزارش اخیر تأیید کرده که ساعت هوشمند گلگسی واچ نیز همزمان با گلکسی نوت 9، در 18 مرداد ماه رونمایی خواهد شد.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 2 مرداد 1397]

 

به روز رسانی:

برخی منابع به قیمت های کمی متفاوت تر اشاره کرده اند. اعلام شده نسخه 128 گیگابایتی قیمتی 1050 یورویی (معادل با 1228 دلار) و مدل با حافظه داخلی 512 گیگابایت 1250 یورو (معادل 1462 دلار) قیمت خواهند داشت.

 

تماشا کنید: آگهی های جدید سامسونگ محدودیت های آیفون را به سخره می گیرند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfan_Moti
    Erfan_Moti | ۲ مرداد ۱۳۹۷

    ۱۰۵۰ دلار
    یعنی فقط به قیمت دلارش بخوای حساب کنی ۱۱ میلیون درمیاد تقریبا با حباب اولش که فک کنم بالای ۱۴ میلیون
    بزرگان بفرمایند دلخوش به این مقدار بشیم یا هنوزم کمه؟
    #دلخوش_به_این_مقدار_نباشید!

    • ahmad khoramboo
      ahmad khoramboo | ۳ مرداد ۱۳۹۷

      اولا عوارض و مالیات‌ و رجیستری و گارانتی و سود خرده فروشی رو حساب نکردی
      دوما الآن قیمت دلار اینه، تا اون موقع که بخواد بیاد به کشور عزیزمون احتمالا دلار بالای 15 تومن هستش
      شاید مجبور باشیم یه بیست میلیونی باید بزاریم برای یه گوشی وگرنه دو ماه بعدش باید همون گوشی روی 40 میلیون بخریم!

مطالب پیشنهادی