ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Mega Man X Legacy Collection 1 & 2 منتشر شد؛ میراث مگامن [تماشا کنید]

سرانجام تاریخ انتشار بازی Mega Man X Legacy Collection 1 & 2 فرا رسید و کپکام با انتشار تریلری با حضور شخصیت های خاطر انگیز مگامن، به ویژگی های منحصر به فرد این عنوان پرداخته ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

سرانجام تاریخ انتشار بازی Mega Man X Legacy Collection 1 & 2 فرا رسید و کپکام با انتشار تریلری با حضور شخصیت های خاطر انگیز مگامن، به ویژگی های منحصر به فرد این عنوان پرداخته است.

این مجموعه شامل 8 بازی از سری مگامن ایکس می شود که می توانید 4 قسمت اول یا دوم آن را به صورت جداگانه و با قیمت 20 دلار به صورت دیجیتالی برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ دریافت کنید. در ضمن نسخه فیزیکی بازی که شامل هر 8 قسمت می شود با قیمت 40 دلار در دسترس است.

همانطور که پیش از این گفتیم، شخصیت های قدیمی سری مگامن در این مجموعه حضور خواند داشت و می توانید با انتخاب سلاح های معروف مگامن، مقابل دشمنان قدیمی او صف آرایی کنید. در ضمن بخش لیدربرد هم در بازی حضور دارد که در آن می توانید امتیازات خودتان را با سایر بازیکنان به اشتراک گذاشته و رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانید.

نکته جالب در رابطه با این بازی این است که شما باید به صورت همزمان با 2 باس روبرو شده و همزمان آن ها را شکست دهید. این قضیه باعث شده تا طی مراحل مبارزات شلوغی شکل پیدا کنند که به عنوان یکی از نمادهای اصلی سری مگامن شناخته می شوند.

در ضمن جدا از حالت اصلی تصویر، 2 فیلتر دیگر در بازی وجود دارند که استفاده از آن ها فضایی شبیه به بازی کردن روی تلویزیون های قدیمی برای شما شبیه سازی خواهد شد. بخش موزه هم در بازی Mega Man X Legacy Collection 1 & 2 وجود دارد که در آن موسیقی ها و تصاویر قدیمی از سری مگامن در دسترس هستند.

جدا از این بازی، چندی پیش از مگامن 11 رونمایی شد که طی سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی