ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از فیفا 19 منتشر شد؛ از تریلر گیم پلی تا سیستم ویدیو چک [تماشا کنید]

ساعاتی پیش علاوه بر انتشار اولین ویدیو رسمی از گیم پلی بازی فیفا 19، الکترونیک آرتز با انتشار ویدیوهایی از ویژگی های جدید این عنوان رونمایی کرد که در ادامه این مطلب به صورت مفصل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

ساعاتی پیش علاوه بر انتشار اولین ویدیو رسمی از گیم پلی بازی فیفا 19، الکترونیک آرتز با انتشار ویدیوهایی از ویژگی های جدید این عنوان رونمایی کرد که در ادامه این مطلب به صورت مفصل به آن ها خواهیم پرداخت. در اولین ویدیو منتشر شده از گیم پلی بازی شاهد دربی منچستر تحت غالب فینال لیگ اروپا هستیم. در این ویدیو، منو جدید فیفا 19 برای اولین بار نمایش داده می شود و ظاهراً باید انتظار اطلاعات بیشتری از دو تیم رقیب را در بخش انتخاب تیم ها داشته باشیم.

بهبود جزییات صورت بازیکنان، افزایش دقت در شبیه سازی چهره واقعی آن ها در بازی و انیمشن های نرم تر از جمله دیگر ویژگی هایی هستند که در این ویدیو 16 دقیقه ای خودنمایی می کنند. در ضمن فضای استادیوم و سر و صدایی که از جانب تماشاگران شنیده می شود، شور و هیجان بیشتری نسبت به سایر نسخه های سری فیفا دارد.

البته از آن جایی که هر دو تیم به تازگی از لباس های فصل بعد خود رونمایی کرده اند، در این ویدیو شاهد حضور آن ها با کیت های فصل پیش هستیم و در منوی بازی هم کریستیانو رونالدو با لباس باشگاه قبلی خود دیده می شود که احتمالاً به هنگام انتشار نسخه نهایی بازی همه این جزییات به روزرسانی خواهند شد.

ویژگی هایی مانند تعویض سریع که سال گذشته معرفی شده بودند هم در این نسخه از بازی حضور خواهند داشت. به طور کلی تغییر خاصی در گیم پلی بازی را حداقل از این ویدیو نمی توان فهمید و باید منتظر انتشار نسخه دمو رایگان این عنوان طی ماه های آتی باشیم.

جدا از تغییرات گیم پلی بازی، مهم ترین تحول فیفا 19 نسبت به نسخه پیشین این مجموعه به سیستم تاکتیک های پویا بر می گردد. این سیستم اجازه خواهد داد که کاربران از قابلیت شخصی سازی بیشتری برای چینش ترکیب تیم خود بهره برده و دستشان برای اعمال تغییرات تاکتیکی بیشتر از گذشته باز باشد.

این قابلیت با حضور مربیان مطرحی از لیگ برتر انگیس مانند پپ گواردیولا و مائوریسیو پوچتینو طی ویدیویی کوتاه به تصویر کشیده شده است. از این نکته هم نباید غاقل شد که حالت های Park The Bus و All Out Attack از بازی حذف شده اند و تاکتیک های لحظه ای شما به 5 حالت با قابلیت شخصی سازی بیشتر نسبت به گذشته، محدود خواهند شد.

در دیگر تریلر کوتاهی که از بازی منتشر شده، یکی دیگر از ویژگی های فیفا 19 با نام سیستم کنترل توپ اکتیو نمایش داده می شود. با توجه به این تغییرات احتمالی می توان انتظار داشت که حفظ توپ به شکل روان تری طی یک مسابقه جریان خواهد داشت.

همانطور که پیش از این گفته بودیم، شوت زنی در فیفا 19 با تغییراتی نسبت به نسخه های پیشین این مجموعه همراه خود بود. برای مثال برای زدن یک شوت با قدرت و دقت بالا نیاز به زمانبندی مشخصی دارید و در این صورت، المان های ذکر شده به خوبی در شوت شما اعمال نخواهند شد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که الکترونیک آرتز اعلام کرده است که تا فراگیر نشدن کمک داور ویدیویی در تمام مسابقات فوتبال، شاهد این سیستم در سری فیفا نخواهیم بود. فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی