ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فورتنایت روزانه 2 میلیون دلار روی گوشی درآمد دارد

فورتنایت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کره خاکی است و سوال اینجاست با این همه محبوبیت بازی چه قدر از پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود درآمد دارد؟ با توجه به گزارشات جدید پایگاه‌ داده‌ای سنسور ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

فورتنایت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کره خاکی است و سوال اینجاست با این همه محبوبیت بازی چه قدر از پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود درآمد دارد؟ با توجه به گزارشات جدید پایگاه‌ داده‌ای سنسور تاور (Sensor Tower)، فورتنایت در ده روز اول فصل پنجم روزانه 2 میلیون دلار روی گوشی فروش داشته است.

بزرگی این رقم زمانی بیشتر احساس می‌شود که بدانید فورتنایت موبایل در طول فصل چهارم به صورت میانگین 1.4 میلیون دلار فروخت و در ده روز پایانی همین فصل درآمدش را به روزی 1.7 میلیون دلار رساند. بنابراین اگر همین روند در فصل پنجم ادامه پیدا کند، بازی می‌تواند برای اولین بار رکورد فروش روزانه خود در یک ماه را به بیش از 2 میلیون دلار برساند.

البته همین الان نیز رکورد فروش در یک روز را فصل پنجم در اختیار دارد؛ فصل پنجم از 12 جولای (21 تیر) آغاز شد و بازی فقط در 13 جولای 3 میلیون دلار فروخت. سنسور تاور تخمین زده که با این فروش، درآمد کلی نسخه موبایل فورتنایت به پیش از 150 میلیون دلار رسیده است و مطمئنا با عرضه فورتنایت اندروید بازی خیلی بیشتر از این رقم‌ها از گوشی به دست می‌آورد.

درآمد فورتنایت
اپیک گیمز هر ده هفته یک بار، فصل جدیدی از فورتنایت را با محتویات و آیتم‌های جدیدتر عرضه می‌کند.

صحبت از نسخه اندروید شد، بد نیست اضافه کنیم از شروع فصل پنجم بازی زمزمه‌های حضور فورتنایت اندروید نیز بیشتر شده است. با توجه به تحقیقات کانال یوتوب Tracker Network، اپیک گیمز در آخرین نسخه فورتنایت کدهای اندروید بازی را قرار داده و به همین خاطر انتظار می‌رود خیلی تا انتشار فورتنایت اندروید فاصله نداشته باشیم.

بد نیست بدانید درآمد کلی بازی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای به 1 میلیارد دلار رسیده است. فورتنایت: بتل رویال سال گذشته منتشر شد و خیلی زود توانست از لحاظ درآمد، منبع الهام خود (پابجی) را پشت سر بگذارد. بازی برای تمام پلتفرم‌های حال حاضر آمده و حالا فقط نوبت به اندروید رسیده تا میزبان بازی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی