ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکسپریا XZ3 به دوربین تک لنز 47 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

در هفته های اخیر تصاویر و رندرهای مختلفی از موبایل سونی اکسپریا XZ3 منتشر شده که اکثراً از وجود ماژول دوربین دوگانه در پرچمدار بعدی این کمپانی خبر می دهند. [digipullqoute place="right"]سونی احتمالاً ماژول دوربین ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

در هفته های اخیر تصاویر و رندرهای مختلفی از موبایل سونی اکسپریا XZ3 منتشر شده که اکثراً از وجود ماژول دوربین دوگانه در پرچمدار بعدی این کمپانی خبر می دهند.

سونی احتمالاً ماژول دوربین دوگانه را برای نسخه پریمیوم پرچمدار خود در نظر گرفته است

اما اخیراً حساب توییتری OnLeaks که جدیدترین اطلاعات و اخبار دنیای موبایل را افشا می کند، کلیپی کوتاه از رندر سه بعدی اکسپریا XZ3 منتشر کرده که نشان می دهد این تلفن هوشمند از یک دوربین تک لنز بهره مند خواهد بود. بدین ترتیب احتمال می رود که مانند نسل قبل، کمپانی سونی ماژول دوربین دوگانه را برای نسخه پریمیوم پرچمدار خود در نظر گرفته باشد.

از نقطه نظر طراحی، پرچمدار سونی با کناره های خمیده و بدنه صیقلی، زیبا و براق به نظر می رسد که البته این نوع طراحی، نقطه ضعف هایی مانند مقاوت پایین در مقابل ضربه و همچنین جذب بیش از حد اثر انگشت را نیز دارد.

از سوی دیگر اطلاعات منتشر شده در بنچمارک GFX نشان می دهند که دوربین مورد استفاده در XZ3 از سنسور 47 مگاپیکسلی بهره مند است و مانند تمام پرچمداران جدید، توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K را هم دارد.

اکسپریا XZ3

با توجه به بنچمارک، اکسپریای بعدی سونی با پردازنده هشت هسته ای 2.7 گیگاهرتزی (احتمالاً اسنپدراگون 845) و گرافیک آدرنو 630 در زمینه توان پردازشی عملکرد بی نقصی خواهد داشت. همچنین حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کنار رم 6 گیگابایتی خیال کاربر را از این نظر راحت خواهند کرد. در ضمن یک باتری 3240 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی دستگاه را به عهده خواهد داشت.

گفتنی است سونی اکسپریا XZ3 به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه IFA امسال به بازار معرفی می شود و ممکن است از همان ابتدا به اندروید P مجهز شده باشد.

اکسپریا XZ3 اکسپریا XZ3 اکسپریا XZ3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی