ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Mi Bunny Watch 3
تکنولوژی

شیائومی از ساعتی هوشمند برای کودکان رونمایی کرد

جدیدترین محصول شیائومی ساعتی هوشمند است که با تمرکز بر کودکان طراحی شده. این گجت که Mi Bunny Watch 3 نام دارد از یک اسلات نانو سیم بهره برده و با شبکه 4G سازگاری دارد. این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۹

جدیدترین محصول شیائومی ساعتی هوشمند است که با تمرکز بر کودکان طراحی شده. این گجت که Mi Bunny Watch 3 نام دارد از یک اسلات نانو سیم بهره برده و با شبکه 4G سازگاری دارد.

این ساعت هوشمند به لطف دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۳۰ درجه ای و اپلیکیشنی ویژه قابلیت شناسایی گیاهان مختلف را دارد که در آشنایی کودکان با طبیعت موثر خواهد بود. البته دوربین به صورت مجزا هم قابلیت تصویربرداری با رزولوشن HD را دارد.

نمایشگر ۱.۴۱ اینچی Bunny Watch 3 از رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل و پنل امولد بهره برده و روی آن شیشه محافظ ۲.۵ بعدی گوریلا گلس قرار گرفته است. علاوه بر این برای فراهم کردن حفاظت هرچه بیشتر نمایشگر با گوریلا گلس ۳ پوشیده شده است.Mi Bunny Watch 3GPS داخلی این ساعت نیز به والدین کمک می کند تا مکان هایی که کودک در آنجا حضور داشته را ردیابی نموده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری نمایند. از دیگر قابلیت های Mi Bunny Watch 3 می توان به رهگیری فعالیت های فیزیکی، دستیار هوشمند برای پخش موزیک، آلارم، بازی و غیره اشاره کرد.

شیائومی ظرفیت واقعی باتری این ساعت را اعلام نکرده، با این حال مدعی شده که انرژی لازم برای ۳۰ ساعت را تامین کرده و در عرض ۵۰ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد شد. پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IPX7 باعث شده این گجت در برابر نفوذ آب تا عمق اندک مقاوم باشد.

بند پلاستیکی Mi Bunny Watch 3 با ابعاد ۴۳ در ۲۲۰ در  ۱۵ میلیمتر از مواد بهداشتی ساخته شده که برای پوست دست حساسیتی به همراه ندارند. وزن کل ساعت نیز تنها ۵۱ گرم است که برای کودکان مناسب به نظر می رسد.

کمپانی سازنده در حال حاضر این ساعت هوشمند را با قیمت ۵۹۹ یوان چین، معادل ۹۰ دلار در رنگ های آبی و صورتی عرضه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی