ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آذری جهرمی از عرضه 100 هزار موبایل توقیف شده به بازار تا پایان هفته خبر داد

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز از تلاش برای عرضه 100 هزار موبایل توقیف شده به بازار، تا پایان هفته خبر داد. او امروز و در حاشیه همایش پست بانک، در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۵

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز از تلاش برای عرضه 100 هزار موبایل توقیف شده به بازار، تا پایان هفته خبر داد. او امروز و در حاشیه همایش پست بانک، در پاسخ به این پرسش که علت آشفتگی ادامه دار بازار چیست گفت:

«هنوز نه آن 100 هزار گوشی که قرار بود به بازار عرضه شود عرضه شده، و نه هنوز درباره ارز تثبیتی رخ داده است؛ بنابراین درباره گوشی های موبایل هم تثبیتی محقق نشده است. این حرف درست و مطالبه ای است که باید پیگیری شود.»

وی در ادامه اشاره ای به صحبت خود با وزیر صنعت داشت و افزود: «امروز با آقای شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در همین رابطه در هیئت دولت صحبت کردم که مقداری تسریع شود و انشالله تلاش می کنیم همین هفته، حداقل مشکل عرضه این صد هزار گوشی را حل کنیم.»

آذری جهرمی به مشکل نرخ ارز به عنوان فاکتور اثرگذار دیگری در افزایش قیمت موبایل اشاره می کند و امیدوار است که رییس جدید بانک مرکزی، با سیاست هایی که در پیش می گیرد، سریع تر آرامش را به بازار ارز برگرداند و آن را تثبیت کند؛ به بیان دیگر، بازار در کنترل قرار بگیرد و شرایط مناسبی فراهم شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rad
    rad | ۳ مرداد ۱۳۹۷

    خوب شد گفت عرضه به جای تزریق ? کلا عادت کردن میگن تزریق میکنیم نمیدونم چرا ? ?

    • آریا
      آریا | ۴ مرداد ۱۳۹۷

      چون واقعا عرضه نمی کنن .فرو می کنن تو... ملت

مطالب پیشنهادی