ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های رنگارنگ گزینه ای که بازمی گردد
تکنولوژی

آیفون های رنگارنگ، گزینه ای که دوباره به سبد محصولات اپل باز می گردد [به روزرسانی]

حدود یک ماه قبل شایع شد که اپل مشغول انجام تست دو رنگ جدید سبز و بنفش روی بدنه آیفون ها است. حال تحلیلگر مشهور مینگ چی کو نیز این شنیده ها را تایید و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۰

حدود یک ماه قبل شایع شد که اپل مشغول انجام تست دو رنگ جدید سبز و بنفش روی بدنه آیفون ها است. حال تحلیلگر مشهور مینگ چی کو نیز این شنیده ها را تایید و اطمینان داده است که پاییز امسال شاهد رونمایی از آیفون های رنگارنگ خواهیم بود.

در حالی که کو اشاره ای به دو رنگ سبز و بنفش نکرده، اما معتقد است که احتمال عرضه آیفون ‌های ۲۰۱۸ با هر رنگ بدنه ای وجود دارد. گزینه های اصلی او برای نسل جدید آیفون X شامل رنگ های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی می شود. در حالی که احتمالاً نسخه پلاس آن با نمایشگر ۶.۵ اینچی احتمالاً در سه رنگ سنتی تر مشکی، سفید و طلایی روانه بازار خواهد شد.

اگر شنیده های بالا درست از آب دربیایند، بالاخره بعد از چند سال شاهد بازگشت پوشش رنگ های شاداب و زنده بر قامت موبایل های هوشمند تولیدی اپل خواهیم بود. تجربه آیفون 5C در سال ۲۰۱۳ نشان داده بود که کاربران از این تغییر استقبال خوبی به عمل خواهند آورد. تصویر مفهومی زیر در روزهای گذشته بسیاری از کاربران را به هیجان آورده است.

آیفون های رنگارنگ ۲۰۱۸ اپل

گرچه در بازار موبایل های هوشمند کمپانی های دیگری غیر از اپل با دیدی بازتر به سراغ رنگ آمیزی محصولات خود رفته اند، اما برخی تحقیقات نشان می دهد که هنوز هم در بازاری مثل آمریکا رنگ های مشکی و نقره ای محبوب ترین ردا برای این گجت های پرکاربرد به شمار می روند، با این حال تجربه های موفقی مثل p20 هواوی و همچنین گلکسی S9 سامسونگ و  Mi 8 هواوی نشان می دهند که در صورت ارائه یک گزینه دلچسب اسقبال کاملاً رضایت بخش خواهد بود.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 15 تیر 1397]

به روزرسانی:

به گزارش OnLeaks مهندسان اپل رنگ های سفید، خاکستری، مشکی، قرمز، نارنجی، زرد، صورتی و آبی را برای نسخه 6.1 اینچی آیفون 2018 در نظر گرفته اند که البته ممکن است بعضی از این رنگ ها در فاز نهایی توسعه محصول از سبد انتخاب مشتریان حذف شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amin_jhr
    amin_jhr | ۱۵ تیر ۱۳۹۷

    خودتون دارید میگید اگه شنیده ها درست باشه پس چجوری انقد با قاطعیت تیتر میزنید؟!

مطالب پیشنهادی