ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چهره زیبای زمستان در تریلر جدید Forza Horizon 4 [تماشا کنید]

مایکروسافت و استودیو Playground اخیراً فصل زمستان از بازی Forza Horizon 4 را با انتشار ویدیو جدیدی نمایش دادند. در تریلر زیر جدا از مشاهده نقشه بازی که تحت تاثیر بارش برف، شکل آن تغییر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

مایکروسافت و استودیو Playground اخیراً فصل زمستان از بازی Forza Horizon 4 را با انتشار ویدیو جدیدی نمایش دادند. در تریلر زیر جدا از مشاهده نقشه بازی که تحت تاثیر بارش برف، شکل آن تغییر کرده، محیط های برفی و جاده های یخ زده این عنوان قابل مشاهده هستند.

جدا از گرافیک مثال زدنی بازی که با بارش برف حتی زیباتر از گذشته هم شده است، تاثیرات این شرایط آب و هوایی به خوبی روی روند گیم پلی فورتزا جدید قابل مشاهده هستند. در ضمن فروشگاهی که در بازی وجود خواهد داشت که اقلام آن هر هفته و بر اساس تغییر فصل ها عوض خواهد داشت.

البته این اتفاق برای امتیازات شما نیفتاده و آن ها را برای خرید از دست نخواهید داد. همچنین برای تهیه این اقلام تنها باید از همین امتیازات ذکر شده استفاده کرده و پرداخت های درون برنامه ای جایی در این بخش ندارند.

احتمالاً می دانید که تغییرات آب و هوایی پویا یکی از اصلی ترین ویژگی هایی Forza Horizon 4 خواهند بود. با توجه به توضیح سازنده ها به نظر می رسد که شرایط آب و هوایی و فصلی در طول گیم پلی تغییر کرده و کنترل ماشین ها و شرایط مسابقات را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

بازی Forza Horizon 4
نقشه بازی Forza Horizon 4 در زمستان

این قابلیت جدید با توجه به قدرت بالای کنسول میان نسلی ایکس باکس وان ایکس قطعاً هیجان انگیزتر هم خواهد شد و با تماشای تریلرهای منتشر شده از این عنوان می توان گفت که با یکی از بهترین گرافیک های نسل هشتم روبرو خواهیم بود.

فورتزا هورایزن 4 طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 معرفی شد و 10 مهر سال جاری باید منتظر انتشار آن برای پلتفرم های ایکس باکس وان و پی سی باشیم. مایکروسافت با نمایش این بازی و دیگر انحصاری های شناخته شده خود، بسیاری از طرفداران برند ایکس باکس را به آینده ایکس باکس وان و حتی کنسول بعدی خودش امیدوار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی