ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افتتاح یک مرکز خدماتی جدید میتسوبیشی در جاده مخصوص؛ تعهد هلدینگ آرین به تامین قطعات یدکی

آرین سرمایه شرکت هلدینگ با سابقه طولانی همکاری با شرکای آسیای شرقی است. صنعت ژاپن یکی از پیشگامان در سرتاسر دنیا است و شهرت این شرکت‌ ها در تمام کره زمین معرف حضور هستند.در حال ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

آرین سرمایه شرکت هلدینگ با سابقه طولانی همکاری با شرکای آسیای شرقی است. صنعت ژاپن یکی از پیشگامان در سرتاسر دنیا است و شهرت این شرکت‌ ها در تمام کره زمین معرف حضور هستند.در حال حاضر، آرین سرمایه با ۵ شرکت بزرگ بین‌ المللی همکاری دارد، از این ۵ کمپانی سه شرکت ژاپنی، یک شرکت چینی و یک شرکت فرانسوی هستند. حالا مشتریان می توانند با خیال راحت تری از خدمات میتسوبیشی در ایران بهره ببرند.خدمات میتسوبیشی هولدینگ آرین حتی در شرایط تحریم ها نیز به جلب رضایت مشتریان متعهد است و به تازگی معاونت اجرایی هلدینگ آرین سرمایه که محصولات سبک میتسوبیشی و دی اس، محصولات نیمه سنگین جک ، لاستیک بریجستون و ماشین آلات سنگین ژاپنی را به بازار ارایه می کند، از افتتاح یکی دیگر از نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد. این نمایندگی با نام آرتان موتور آریایی با کد 1720 در کیلومتر نه جاده مخصوص کرج قرار دارد و جهت رفاه حال مشتریان این شرکت افتتاح شد.خدمات میتسوبیشیدر بخشی از این مراسم، کریس وارد، معاونت اجرایی هلدینگ آرین سرمایه به خبرنگاران گفت:
صنعت خودروی ایران روزهای سختی را سپری می کند.در این شرایط ما نمیخواهیم که مشتریان خود را نگران کنیم. بنابراین در مورد خدمات میتسوبیشی در زمان گارانتی، فعالیتی بسیار جدی خواهیم داشت. نکته مهم و قابل بیان، ارتباط قوی شرکت ما با میتسوبیشی ژاپن است که حتی در زمان تحریم ها نیز ادامه خواهد داشت.خدمات میتسوبیشیمیتسوبیشی کاملا در جریان مسائل پیش آمده در بازار خودروی ایران قرار دارد و از طریق شبکه خدمات پس از فروش و شبکه فروش،با نهایت توانش شرکت آرین موتور را پشتیبانی خواهد کرد.خدمات میتسوبیشیوی با اشاره به مرکز خدمات پس از فروش آرتان موتور آریایی گفت:
دقت زیاد به جزییات در این تعمیرگاه کاملا مشهود است و این مورد باعث شده تا این تعمیرگاه بالاترین سطح استانداردها را داشته باشد. با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده، در آینده شاهد ارایه خدمات خوبی در این مجموعه خواهیم بود.خدمات میتسوبیشیشرکت آرین موتور که چند سالی است به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن، فعالیت خوبی را در بازار ایران داشته، روابط کاملا مستقیم و بدون واسطه با شرکت اصلی دارد که در شرایط نابسامان فعلی، به نقطه قوت این شرکت در زمینه ارایه خدمات پس از فروش و راضی نگه داشتن مشتریان تبدیل شده است.خدمات میتسوبیشیکرس وارد در ادامه صحبت هایش افزود: مدیران و مهندسان میتسوبیشی همواره با شرکت ما در ارتباط هستند و این ارتباط به حفظ کیفیت خدمات پس از فروش ما کمک شایانی می کند.وی ادامه داد: به علت قوانین بانک مرکزی به خصوص در مورد نقل و انتقالات مالی، در طی روز های اخیر نگرانی هایی درباره تامین قطعات یدکی پیش آمده بود که از مردم عذر خواهی می کنیم.خدمات میتسوبیشیامیدواریم با توجه به اینکه شرکت آرین موتور از هفته گذشته اقدامات لازم برای تامین قطعات خودروهای تحت پوشش را انجام داده است، این مراحل به سرعت طی شود و پس از ترخیص قطعات از گمرک، بتوانیم به سطح خدماتی که در گذشته به مشتریان خود ارایه می کردیم، بازگردیم.خدمات میتسوبیشی

احتمال ورود مدل های 2019 میتسوبیشی به بازار ایران

کریس وارد در ادامه صحبت هایش عنوان کرد که شرکت آرین موتور در حال مذاکره با میتسوبیشی ژاپن جهت دریافت اسناد مربوط به خودروها با مدل 2019 و انجام مراحل هومولوگیشن برای این خودروهاست که در صورت موفقیت در این امر، شاهد عرضه مدلهای به روز و مشتری پسند این خودروساز ژاپنی در ایران هستیم، همان گونه در طی چند سال اخیر محصولات بروز میتسوبیشی در بازار ایران حاضر بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی