ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مرحله جدید فروش نقدی مزدا 3 از فردا آغاز خواهد شد

مرحله جدید فروش نقدی خودروی محبوب شرکت بهمن موتور یعنی مزدا 3 از 9 صبح فردا  روز چهارشنبه آغاز خواهد شد. با توجه به قانون جدید ابلاغ شده، شرکت ها تنها مجاز به فروش محصولات ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۰

مرحله جدید فروش نقدی خودروی محبوب شرکت بهمن موتور یعنی مزدا 3 از 9 صبح فردا  روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

با توجه به قانون جدید ابلاغ شده، شرکت ها تنها مجاز به فروش محصولات با قیمت قطعی و تحویل 30 روزه هستند.

در این مرحله از فروش، قیمت قطعی مدل معمولی 1/427/000/000  ریال اعلام شده است که در صورت درخواست سرویس یک ساله رایگان این قیمت به 1/494/700/000 ریال نغییر خواهد کرد.

مزدا 3 از یک موتور 2 لیتری با حداکثر قدرت 145 اسب بخار و 187 نیوتن متر گشتاور بهره می برد و این نیرو را توسط جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک  به چرخ ها انتقال می دهد.

مزدا 3 مونتاژی گروه بهمن در واقع نسل قدیمی این مدل در مقایسه با بازارهای بین المللی محسوب می شود.

مزدا 3

از امکانات مزدا 3 مى توان به صندلی برقی راننده،  ۶ کیسه هوای ایمنی (جلو، جانبی، پرده ای)، فرمان الکتروهیدرولیک با قابلیت تنظیم در ۴ جهت، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمکن صندلی جلو با قابلیت تنظیم در ۵ دمای متفاوت، سیستم تنظیم ارتفاع صندلی راننده در ۴ جهت، شیشه بالابر برقی دربها با قابلیت برگشت اتوماتیک، نشانگر دمای داخل و خارج خودرو، مه شکن جلو و عقب، کیلومتر شمار اسپرت با تنظیم شدت نور صفحه، سیستم صوتی MP۳ با ورودی AUX و با قابلیت کنترل از روی فرمان، قفل مرکزی و ریموت کنترل، سیستم قفل دوبله، چراغ های عقب ال ای دی، پشت سریهای جلو با قابلیت عکس العمل در برابر ضربه، آینه جانبی برقی و تاشو، کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش، کمربند ایمنی با قابلیت پیش کشاننده در برابر ضربه و روکش دسته دنده چرمی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی