ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تولید 8 خودرو به دلیل مصرف سوخت بالا متوقف شد

سازمان ملی استاندارد ایران دستور توقف تولید 8 خودرو را صادر کرده است. این طرح طبق استاندارد مصرف سوخت انجام پذیرفته است و سازمان ملی استاندارد لیست خودروهای معرفی شده را به پلیس راهور ناجا ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سازمان ملی استاندارد ایران دستور توقف تولید 8 خودرو را صادر کرده است. این طرح طبق استاندارد مصرف سوخت انجام پذیرفته است و سازمان ملی استاندارد لیست خودروهای معرفی شده را به پلیس راهور ناجا و وزارت صمت ارسال کرده است تا از تولید و شماره گذاری آن ها جلوگیری شود.

در این لیست خودروهایی همچون mvm x33s دنده دستی، هایما s7 دنده اتوماتیک موتور 2 لیتری، جک s5 دنده دستی، کامیونت پادرا دنده دستی، لیفان 820 دنده اتوماتیک، تاکسی London TX4 دنده اتوماتیک، وانت تک کابین تک دیفرانسیلی بنزینی دنده دستی Wingles5 و بایک BJ40L هاچبک دنده اتوماتیک آمده است.

در حال حاضر فاز دوم استاندار سازی مصرف سوخت در حال پیاده سازی و اجراست که از دی ماه سال گذشته اجرایی شده است اما به خودروسازان تا تیرماه سال 97 فرجه داد شد تا استانداردهای لازمه را اجرایی و کسب کنند.

علاوه بر 8 خودروی اعلامی بیش از 28 خودرو دیگر نیز توانایی پاس کردن استانداردهای جدید مصرف سوخت را ندارند.

مصرف سوخت

دیگر طرح جدید سازمان استاندارد طرح 85 گانه است که تا دی ماه سال جاری باید اجرایی شود که در صورت اجرایی شدن به احتمال بسیار زیاد باید شاهد توقف تولید بسیاری از خودروهای تولید داخل با شرایط فعلی آن ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی