ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افتتاح نمایشگاه مرکزی ام جی در تهران

همزمان با روز صنعت، دو نمایشگاه و مرکز خدمات پس از فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان در تهران با حضور زارعی قائم مقام مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش، شهباز حسن پور نماینده ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۹

همزمان با روز صنعت، دو نمایشگاه و مرکز خدمات پس از فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان در تهران با حضور زارعی قائم مقام مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش، شهباز حسن پور نماینده مجلس و رییس کمیسیون اصناف مجلس شورای اسلامی و سیاوش الفتی مشاور پارلمانی و مدیر ارتباطات، افتتاح شد.
فریبرز زارعى در نشستى خبرى ای که در این باره برگزار شده بود اعلام کرد:

با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، توجه به تولید داخل به ویژه در حوزه صنعت از مهمترین مسایل و اولویت های کشور است که به حمایت تمامی آحاد ملت شریف ایران و مسئولان محترم نیاز دارد.

او اظهار کرد: خودروسازی ام جی در سال ۱۹۲۴ در انگلستان تاسیس شده و در سال ۲۰۰۰ مالکیت آن به گروه خودروسازی سایک موتور چین انتقال یافت.
وی با بیان اینکه سایک موتور اولین شرکت خودروسازی چین و هفتمین شرکت خودروساز دنیا با تیراژ تولید سالانه شش میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه است، خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایک موتور چین از سال ۲۰۱۶ با صنعت خودرو آذربایجان وارد شراکت شده و سرمایه‌گذاری در ایران را آغاز کرد که به دنبال آن تولید مشترک خودروهای ام جی آغاز شد.قائم مقام صنعت خودرو آذربایجان ادامه داد: با توجه به سرمایه ‌گذاری سایک موتور (ام جی) در ایران و تولید مشترک محصولات، نگرانی از بابت تحریم‌ های یکجانبه ‌آمریکا نداشته و اطمینان داریم که همکاری‌ های دوجانبه ادامه می‌ یابد.
وی افزود: خودروهای ام‌ جی هم‌ اکنون با حدود ۳۰ درصد ساخت داخل در ایران تولید می ‌شود که برنامه داریم این میزان را افزایش دهیم. در حال حاضر تیم‌ های ارزیاب سایک موتور در ایران بوده و در حال ارزیابی قطعه ‌سازان داخلی برای توسعه داخلی‌ سازی محصولات هستند.ام جی زارعی با بیان اینکه با وجود نوسانات و تغییرات نرخ ارز در یکی دو ماه گذشته افزایش قیمتی در محصولات نداشته ‌ایم، تصریح کرد: تیراژ فعلی تولید این محصولات روزانه ۶۰ دستگاه است که تا پایان سال به روزانه ۱۲۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.
قائم مقام مدیرعامل آذویکو در فروش و خدمات پس از فروش خاطرنشان کرد: در یکی از طرح های شرکت، پیش فروش خودرو با تسهیلات ۲۰ و ۳۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با مشارکت بانک رسالت به مشتریان عرضه شد که تا کنون هیچ شرکتی تسهیلات بدون سود به مشتریان خودرو پرداخت نکرده است.
وی ادامه داد: با توجه به اجرای چنین طرح هایی در شرکت صنعت خودرو آذربایجان، آرامش به بازار خودرو و مصرف کنندگان واقعی القا می شود.
وی تاکید کرد: برای سهولت دسترسی مشتریان شرکت صنعت خودرو آذربایجان به سرویس و خدمات پس از فروش خودرو های فروخته شده، توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از اولویت ها و اهداف مهم و ویژه شرکت است و در این راستا مقرر کرده ایم که نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از ۲۳ نمایندگی تا پایان سال ۹۷ به ۵۴ نمایندگی در سراسر کشور افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی