ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اوورواچ را رایگان دانلود و بازی کنید

اگر تا الان موفق به تجربه اوورواچ به عنوان یکی از بهترین شوترهای چند سال اخیر نشده اید، باید بدانید که این بازی از امشب به مدت چهار روز رایگان خواهد بود. در این دوره ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۰

اگر تا الان موفق به تجربه اوورواچ به عنوان یکی از بهترین شوترهای چند سال اخیر نشده اید، باید بدانید که این بازی از امشب به مدت چهار روز رایگان خواهد بود.

در این دوره که Overwatch رایگان است می توانید به تمام محتوای این عنوان از جمله قهرمان جدید بازی با نام Wreaking Ball دسترسی داشته باشید. این همستر که «هموند» نام دارد، از توپی جنگی که شکل آن بی ربط با توپ های بازی همسترهای معمولی نیست، برای پیروزی در نبردها استفاده خواهد کرد. در ضمن هموند به اسلحه چهارگانه ای مجهز بوده و همچنین میزان تولید امتیاز سلامتی او هم با حضور بیشتر دشمنان در اطرافش، افزایش خواهد یافت.

طی این 4 روز می توانید تمام بخش های بازی جمله حالت بازی سریع، بازی سفارشی و قسمت ارکید اوورواچ را تجربه کرده، لوت باکس به دست آورده و به سطح های بالاتری برسید. در نهایت اگر زمانی که این دوره رایگان تمام شد و قصد به خرید بازی کردید، تمام موارد ذکر شده برای شما ذخیره خواهند شد.

اوورواچ

برای دریافت بازی باید اکانت Battle.net داشته باشید که ساختن آن هم رایگان خواهد بود. Overwatch در سال 2016 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد و از آن زمان تا به امروز و با وجود آن که دو سال از زمان انتشار بازی می گذرد، هنوز سرورهای بازی بسیار شلوغ بوده و افراد زیادی جذب آن می شوند.

لازم به ذکر است که این عنوان در مراسم The Game Awards 2016 با وجود حضور بازی های شاخصی مانند آنچارتد 4 و اینساید موفق به کسب جایزه بهترین بازی سال شد. در نهایت باید گفت برای دریافت رایگان بازی می توانید به این لینک مراجعه کنید.

آیا تا به حال Overwatch را تجربه کرده اید؟ به نظر شما دلیل موفقیت های دنباله دار این بازی چندنفره چیست؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی