ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مستر بلیط
نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی اپلیکیشن مستر بلیط؛ خرید آسان بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما

کم کم به نیمه تابستان نزدیک می‌شویم و تا چشم بر هم بزنیم، پاییز از راه رسیده. بنابراین تا زمان هست، باید فرصت را غنیمت شمرد و از فصل زیبای تابستان برای سفر و گردشگری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

کم کم به نیمه تابستان نزدیک می‌شویم و تا چشم بر هم بزنیم، پاییز از راه رسیده. بنابراین تا زمان هست، باید فرصت را غنیمت شمرد و از فصل زیبای تابستان برای سفر و گردشگری استفاده کرد. طبیعتا در چنین شرایطی رزرو آنلاین بلیت‌های سفر می‌تواند برنامه را سریع‌تر پیش ببرد و اپلیکیشن مستر بلیط برای این کار می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

می‌توانید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس رزرو کنید

با امکان خرید سریع بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما برای تمام شهرهای ایران، هلدینگ خدمات گردشگری اپلیکیشن ساده‌ و سر راستی طراحی کرده که می‌تواند در صرفه‌جویی وقت و البته هزینه‌های شما بسیار عالی ظاهر شود. دلایل این موضوع را می‌توانید در رابط کاربری خوب و استاندارد و فیلترهای قدرتمند جستجوی اپلیکیشن ببینید.

منوی اصلی مستر بلیط از سه بخش تشکیل شده: رزرو بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس؛ به مینیمال‌ترین شکل ممکن و راحت برای جابجایی، بدون آنکه آیتم اضافه‌ای در آن ببینید. فونت‌های به کار رفته درشت، زیبا و خوانا هستند و به کارگیری تنها سه رنگ غالب باعث شده که UI به آلودگی بصری دچار نباشد و بگذارد به خوبی روی کارتان متمرکز باشید.

همانطور که از اسکرین شات‌ها پیداست، وارد کردن اطلاعات برای یافتن بلیت به ساده‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. فیلترهای جستجو هم شما را برای رسیدن به بلیت ایده‌آل کمک می‌کنند. چه برای هواپیما و چه قطار و اتوبوس فیلترهایی برای هزینه بلیت، زمان حرکت، کلاس وسیله نقلیه (عادی، ویژه، اقتصادی و بیزنس کلس) به چشم می‌خورد و نکته خوبی که وجود دارد، امکان جستجو در میان شرکت‌های مسافربری است.

در واقع می‌توانید نتایج جستجو را به آژانس هواپیمایی یا شرکت گردشگری مد نظرتان محدود کنید و این قدرتمندترین سیستم‌ جستجویی است که از یک اپلیکیشن رزرو بلیت می‌توان انتظار داشت. با انتخاب هر بلیت، مثلا بلیت هواپیما هم اطلاعات کافی در مورد سفر در اختیارتان قرار می‌گیرد: این که با چه مدل هواپیمایی پرواز می‌کنید، امکانات در چه سطحی هستند و کی به مقصد می‌رسید.

فیلترهای قدرتمند جستجو شما را برای رسیدن به بلیت ایده‌آل کمک می‌کنند

رزرو و فرآیند پرداخت هم همانطور که می‌توانید حدس بزنید، بسیار آسان است. این موضوع در مورد کنسل کردن بلیت هم صدق می‌کند و منوی مجزایی برای این کار در اپلیکیشن تعبیه شده. با این وجود در فرآیند خرید، محدودیت‌هایی به چشم می‌خورند که شاید نبودشان می‌توانست بهتری برای کاربران به ارمغان بیاورد. به عنوان مثال، رتبه‌دهی به آژانس‌های مسافربری و امکان نظر گذاشتن برای هر کدام می‌توانست راهنمای خوی برای کاربران مستر بلیط باشد تا سفر خوشایندتری را تجربه کنند.

همچنین در کنار توضیحات تلگرافی ارائه شده برای هر سفر، شاید قرار دادن عکس از محیط داخلی وسیله سفر (قطار، هواپیما، اتوبوس) ضمن کمک به زیبایی محیط می‌توانست کاری کند که کاربر را با اطمینان خاطر بیشتری به خرید بلیت رضایت دهد. این موضوع برای قطار و اتوبوس که سفر با آن‌ها طولانی و سخت‌تر است، اهمیت بیشتری دارد.

با این وجود همین سطح از قابلیت‌های مستر بلیط و امکانات استانداردی که تدارک دیده را در بسیاری از اپ‌های مشابه نمی‌بینید. مستر بلیط در عین داشتن قابلیت‌های خوب و جستجوی استاندارد، گزینه‌‌های انگیزشی مثل استفاده از کد تخفیف را هم ارائه می‌کند تا بتوانید سفر مقرون به صرفه‌‌تری را تجربه کنید.

پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته هم ویژگی دیگریست که به مزایای مستر بلیط اضافه کرده و به آن اعتبار بخشیده. طوری که بسیاری از کاربرانی که در کافه بازار آن را دانلود کرده‌اند، به این اپ ستاره کامل داده‌اند و به نظر می‌رسد که از رزرو بلیت با آن رضایت کامل دارند.

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته یکی از ویژگی‌های خوب مستر بلیط محسوب می‌شود

این سطح از رضایت اتفاقی بدست نیامده چرا که مستر بلیط تمام وظایفی که از آن انتظار می‌رود را به درستی انجام می‌دهد. البته محدودیت‌های کوچکی هم در آن دیده می‌شود. به عنوان مثال سرعت جستجو و بارگذاری بلیت‌ها در آن کُندی محسوسی دارد که می‌تواند بهتر از سطح فعلی باشد. ولی برای جمع‌بندی باید بگوییم که برای رزرو بلیت تجربه خوب و خوشایندی از اپلیکیشن مستر بلیط خواهید داشت.

اپلیکیشن iOS و اندروید مستر بلیط را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید و به تمام امکانات آن از طریق وبسایت این سرویس هم دسترسی داشته باشید.

مستر بلیط

مستر بلیط

سازنده: هلدینگ خدمات گردشگری قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 4 / 3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی