ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Alto’s Odyssey به صورت رایگان برای اندروید منتشر شد

با یکی از پربازی‌ترین هفته‌های صنعت اپلیکیشن‌های موبایل روبه‌رو هستیم؛ روز گذشته آسفالت 9 به عرضه جهانی رسید، دقایقی پیش و بعد از انتظارات فراوان Alto's Odyssey (بررسی دیجیاتو) به اندروید آمد و تا ساعاتی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۴۵

با یکی از پربازی‌ترین هفته‌های صنعت اپلیکیشن‌های موبایل روبه‌رو هستیم؛ روز گذشته آسفالت 9 به عرضه جهانی رسید، دقایقی پیش و بعد از انتظارات فراوان Alto's Odyssey (بررسی دیجیاتو) به اندروید آمد و تا ساعاتی دیگر نیز عنوان Hello Neighbor که روایتی مدرن و ترسناک‌تر از عنوان نوستالژی «همسایه جهنی» (Neighbours from Hell) به حساب می‌آید منتشر خواهد شد.

«اودیسه آلتو» (Alto's Odyssey) پنج ماه پیش و با قیمت 4.99 دلار روی اپ استور انتشار یافت و سازنده همانگونه که قول داده بود، امروز بازی را به دیوایس‌های اندرویدی آورد. همچنین کمپانی نودل کیک به خاطر موفقیت‌های قسمت پیشین تصمیم گرفت تا این بار نیز نسخه اندروید عنوانش را به صورت رایگان و با پرداخت‌ درون‌ برنامه‌ ای عرضه کند.

دانلود Alto's Odyssey
Alto's Odyssey یکی از نامزدهای اصلی جایزه «بهترین بازی موبایل سال 2018» به شمار می‌رود. بازی آفلاین است و برای تجربه آن نیازی به اینترنت ندارید.

همانند قسمت قبلی، Alto's Odyssey عنوانی رانر بوده و در آن نقش کاراکتری اسکی سوار را دارید. در کنار تنوع محیط‌ها و طراحی چشم نواز آن‌ها، سازنده سعی کرده بزرگترین نقطه ضعف قسمت قبل را در عنوان جدیدش برطرف کند؛ در بخش گیم پلی شاهد گستردگی بیشتری نسبت به «ماجراجویی آلتو» (Alto's Adventure) هستیم.

بد نیست بدانید چند ماه پیش و در جشنواره Apple Design Awards 2018 بازی به خاطر طراحی‌ برجسته و نوآوری‌هایش یکی از عناوین برتر iOS لقب گرفت. ساخته Snowman فعلا از بین حدود 1000 رای توانسته میانگین امتیازی 4.9 را از کاربران پلی استور به دست بیاورد و خبر خوشحال کننده اینجاست که بازی برای آی‌پی‌های ایران باز بوده و بنابراین دانلود Alto's Odyssey از طریق گوگل پلی نیز ممکن خواهد بود.

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

سازنده: Snowman قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 199.7 / 55 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    خداییش من این بازیو داشتم بعد ده دقیقه خسته کننده شد چرا اینقد بزرگش کردن? ?

    • ahadm 8888
      ahadm 8888 | ۴ مرداد ۱۳۹۷

      شما انگار ذوق هنری ندارید ..
      والا این بازی فوق العاده است ..قسمت اولش هم که سه سال پیش اومده بود هم عالی بود ..طراحی هنری این بازی می ارزه به کل بازی های گیم لاف یا اون سوپر سل مسخره ..حالا بقیه ی ویژگی هاش پیشکش

  • ahadm 8888
    ahadm 8888 | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    در یک کلام فوق العاده است ...
    هر چقدر از زیبایی این بازی گفته بشه کمه
    طراحی بی نظیر به همراه موسیقی متن خارق العاده و از همه مهم تر رایگان و افلاین و بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای اجباری ..
    به نظر من این بازی به همراه بازی وکتور بهترین بازی های اندروید هستند ..

مطالب پیشنهادی