ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمارهای فروش اپل پرفروش ترین آیفون
تکنولوژی

آیفون 8 پلاس پرفروش ترین گوشی اپل در سه ماهه دوم ۲۰۱۸

آمارهای جدید نشان می دهد که در طول سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ آیفون 8 پلاس پرفروش ترین گوشی اپل در خاک ایالات متحده بوده است، در حالی که آیفون های سال های قبل هنوز نزدیک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

آمارهای جدید نشان می دهد که در طول سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ آیفون 8 پلاس پرفروش ترین گوشی اپل در خاک ایالات متحده بوده است، در حالی که آیفون های سال های قبل هنوز نزدیک به نیمی از سبد خرید موبایل های ساخت اپل را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس بررسی موسسه آماری «CIRP»، آیفون 8 پلاس در کنار آیفون 8 و آیفون X در مجموع ۵۴ درصد حجم آیفون های به فروش رفته در دوره مذکور را به خود اختصاص داده اند. سهم هرکدام از این موبایل ها به ترتیب ۲۴، ۱۳ و ۱۷ درصد بوده است.

همان طور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، آیفون های یک یا حتی دو نسل قبل نیز هنوز در خاک آمریکا مشتریان قابل توجهی دارند، به خصوص که می توان آنها را با قیمت هایی به مراتب کمتر از پرچمداران فعلی خریداری نمود و هنوز هم برای انجام بسیاری از کارهای روزانه و حتی پردازش های نیمه سنگین کاملاً مناسب هستند.

آمارهای فروش اپل پرفروش ترین آیفون

نکته جالب دیگر این گزارش، مقایسه آن با فروش آیفون ها در مدت مشابه سال قبل است، جایی که بیش از ۸۰ درصد از سهم بازار آیفون ها در آمریکا نصیب آیفون 7 و 7 پلاس شده بود.

پیام این مقایسه کاملاً روشن است؛ آیفون های امسال بیش از حد گران هستند و مدل های سال قبل هنوز هم به خوبی از پس برآوردن نیاز کاربران برمی آیند.

تفاوت ۳۰۰ دلاری آیفون 8 و X نیز اثر خود را به خوبی نشان می دهد، چرا که دو مدل آیفون 8 بیش از ۲ برابر آیفون دهمین سالگرد فروش داشته اند. وقتی به این اعدام و ارقام نگاه می کنیم بهتر درک خواهیم کرد که چرا مقامات کمپانی کالیفرنیایی قصد ندارند سال آینده نیز نمایشگرهای ارزان قیمت LCD را بازنشسته کنند.

آمارهای فروش اپل پرفروش ترین آیفون

در حوزه آیپدها نیز شاهد وضع مشابهی هستیم. ارزان ترین تبلت های اپل از پرفروش ترین ها هستند. نسل پنجم و ششم آیپدها روی هم ۳۱ درصد از کل فروش این گجت ها را به خود اختصاص داده اند. دو مدل آیپد پرو نیز روی هم رفته ۴۰ درصد از سهم کل بازار تبلت های ساخت اپل را در سه ماهه دوم امسال از آن خود کرده اند.

خالی از لطف نیست بدانید که آمارهای موسسه CIRP از بررسی های میدانی و آمارگیری از پیش از ۵۰۰ نفر از خریداران محصولات اپل به دست آمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی