ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بی ام و در حال تست X3 M و X5 M جدید در پیست نوربرگ رینگ

بی ام و X5 M، اولین خودروی چهارچرخ متحرک بی ام و با برند M بود و X3 M را نیز باید کوچک ترین شاسی بلند M نشان این کمپانی قلمداد کرد. این شرکت آلمانی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

بی ام و X5 M، اولین خودروی چهارچرخ متحرک بی ام و با برند M بود و X3 M را نیز باید کوچک ترین شاسی بلند M نشان این کمپانی قلمداد کرد.

این شرکت آلمانی پس از رونمایی از نسل جدید این دو شاسی بلند پر طرفدار خود به سراغ مدل های M رفته است و با توجه به تصاویر فاصله چندانی با معرفی مدل M آن ها نداریم. در حال حاضر بی ام و سخت مشغول تست و بررسی این دو خودرو در پیست نوربرگ رینگ آلمان است.

اگر بخواهیم کمی درمورد X3 M صحبت کنیم باید عنوان کرد که در بخش عقب این خودرو شاهد 4 خروجی اگزوز هستیم، این امضای محصولات مدرن M پس از Z3 M کوپه و رودستر به شمار می رود. ویدیوهای منتشر شده از این کراس اور بی ام و نشان دهنده آن است که با محصول بسیار قدرتمند و سریعی طرف خواهیم بود.

New BMW X5 teased ahead of Paris Motor Show debut later this year (7)

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این خودرو از چه قوای محرکه ای سود می برد. اما به احتمال بسیار زیاد شاهد استفاده از قوای محرکه M2 Competition و M3 خواهیم بود. این موتور 6 سیلندر خطی دو توربوشارژ است و در مدل های مختلف بیش از 400 اسب بخار نیرو تولید می کند.

X3 M

X5 M نیز وضعیت مشابهی دارد. این کراس اور که در دسته سنگین وزن ها به رقابت می پردازد. از 4 خروجی اگزوز بهره می برد و احتمالا بی ام و موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر دو توربوشارژ مدل M5 را بر روی این خودرو قرار دهد. گرچه باید منتظر رونمایی رسمی از هر دو خودرو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی