ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکلات نمایشگر، عرضه آیفون 6.1 اینچی را با تاخیری یک ماهه همراه خواهد کرد

کیتی هیوبرتی، یکی از تحلیلگران موسسه Morgan Stanley اخیراً با توجه به اطلاعات به دست آمده از سوی زنجیره تامین کنندگان اپل اعلام کرده که آیفون 6.1 اینچی امسال احتمالاً تا قبل از اکتبر عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

کیتی هیوبرتی، یکی از تحلیلگران موسسه Morgan Stanley اخیراً با توجه به اطلاعات به دست آمده از سوی زنجیره تامین کنندگان اپل اعلام کرده که آیفون 6.1 اینچی امسال احتمالاً تا قبل از اکتبر عرضه نخواهد شد. گفته می شود که این تاخیر یک ماهه نسبت به دو آیفون دیگر 2018، به خاطر سیستم بک لایت نوآورانه ای است که المانی کلیدی در طراحی بدون حاشیه اپل به حساب می آید.

هیوبرتی توضیح می دهد که هم اکنون هیچ نشانه ای دال بر تعویق در عرضه پرچمداران 5.8 و 6.5 اینچی اپل که به پنل OLED مجهز خواهند بود به چشم نمی خورد. با این حال، به خاطر مشکل نشتی بک لایت LED، تولید انبوه آیفون 6.1 اینچی با تاخیری یک ماهه همراه می شود؛ که البته از پیش بینی اولیه مبنی بر تاخیر 6 هفته ای این مدل کمتر است.

این نخستین باری نیست که گزارشی درباره تاخیر در عرضه مدل مجهز به LCD منتشر می شود. مینگ-چی کو، تحلیلگر نام آشنای حوزه تکنولوژی هم طی ماه گذشته میلادی درباره این موضوع صحبت کرده بود؛ اما وی عقیده داشت که اپل قادر به برطرف سازی مشکلات و تولید انبوه دیوایس خود در ماه سپتامبر خواهد بود.

هیوبرتی هشدار داده که تاخیر در عرضه مدل LCD، به این معناست که هدف گذاری اپل برای سه ماهه ای که از ماه سپتامبر آغاز می شود، کمتر از آن چیزی خواهد بود که هم اکنون تصور می شود. در حال حاضر انتظار می رود آیفون 6.1 اینچی در رنگ های گوناگون به دست مشتریان برسد. اگرچه این رنگ ها به صورت دقیق مشخص نیست، اما مینگ-چی کو رنگ های خاکستری، سفید، طلایی، آبی، قرمز و نارنجی را پیش بینی کرده است. در گزارشی دیگر نیز آمده که مهندسان اپل، رنگ های سفید، خاکستری، مشکی، قرمز، نارنجی، زرد، صورتی و آبی را برای مدل 6.1 اینچی در نظر گرفته اند که البته لزوماً همه آنها از فاز نهایی توسعه محصول عبور نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی