ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Duo
تکنولوژی

امکان برقراری تماس‌های ویدیویی Duo به قابلیت‌های گوگل اسیستنت اضافه شد

گوگل به آهستگی در حال فراهم کردن شرایطی است که میان دایره گسترده اپ‌های ارتباطی‌ خود و دستیار هوشمند اسیستنت تعامل برقرار کند. در همین راستا، غول مانتین ویو امکان برقراری تماس ویدیویی با Duo ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

گوگل به آهستگی در حال فراهم کردن شرایطی است که میان دایره گسترده اپ‌های ارتباطی‌ خود و دستیار هوشمند اسیستنت تعامل برقرار کند. در همین راستا، غول مانتین ویو امکان برقراری تماس ویدیویی با Duo را از طریق گوگل اسیستنت فراهم کرده است.

به گزارش اندروید پلیس، حالا می‌توانید با یک فرمان صوتی از اسیستنت بخواهید که با یکی از مخاطبین دفترچه تلفن شما تماس ویدیویی برقرار کند. برای فراهم شدن این شرایط، بلافاصله به اپلیکیشن Duo و صفحه مکالمه هدایت می‌شوید.

Duo

نکته خوب اینکه حتی اگر Duo را روی گوشی‌تان نصب نبود، مکالمه از طریق اپ نام آشنای Hangouts برقرار خواهد شد. طبق گزارش اندروید پلیس ظاهرا این قابلیت هنوز برای کلیه کاربران منتشر نشده. بنابراین چه از iOS استفاده کنید و چه اندروید، می‌توانید وجود یا عدم وجود این قابلیت را مثل اسکرین شات بالا با دادن یک فرمان صوتی به گوگل اسیستنت بررسی کنید.

اما در صورتی که این قابلیت برایتان ارائه نشده، احتمالا تا یکی دو روز آینده بتوانید قادر به استفاده از آن باشید؛ خصوصیتی که هر چند خیلی بزرگ و انقلابی نیست اما شاید بتواند کاربران بیشتری را به استفاده از اپلیکیشن Duo سوق بدهد که می‌توان آن را یکی از پروژه‌های کم فروغ گوگل در دنیای اپ‌های ارتباطی قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Moslem Safavi
    Moslem Safavi | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    اتفاقا گوگل Duo کم فروغ نیست. من برای تماس با خانواده ام استفاده میکنم خیلی عالیه حتی از مخابرات نویز کمتری داری و اصلا لگ نداره. به همه دوستان هم توصیه میکنم نصب کنید و حالش رو ببرید.
    چند وقت پیش هم از کافه بازار جمع آوری شد که نشون میده اپلیکیشن رو مخ مخابراته

مطالب پیشنهادی