ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

McLaren Geneva Motorshow 2018 (12)
خودرو

جادوی خط تولید مک لارن [تماشا کنید]

3.340 دستگاه، تعداد سوپرخودرویی است که مک لارن در سال 2017 میلادی به فروش رسانده است. این رقم برای این شرکت مستقر در ووکینگ انگلستان یک رکورد به حساب می آید. طبق گزارش ها، بیش ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

3.340 دستگاه، تعداد سوپرخودرویی است که مک لارن در سال 2017 میلادی به فروش رسانده است. این رقم برای این شرکت مستقر در ووکینگ انگلستان یک رکورد به حساب می آید.

McLaren 720S

طبق گزارش ها، بیش از  دو سوم خودروهای تولید شده مربوط به خودروهای سری اسپرت این شرکت بوده است. این سری قیمت پایین تری نسبت به دو سری دیگر از محصولات این شرکت دارد. مک لارن اخیرا از قدرتمند ترین مدل این سری با نام 600LT پرده برداری کرده است.
تمامی مک لارن های دنیا در سایت تولیدی SURREY تولید می شوند و به کمک 86 نمایندگی این شرکت به بیش از 31 کشور در سرتاسر دنیا ارسال می شوند.

2018_mclaren_720s

در حال حاضر این مرکز توانایی تولید 20 دستگاه مک لارن در هر روز را دارد. ویدیوی که توسط مک لارن در این زمینه منتشر شده است به ما ایده و نحوه تولید یک سوپرخودرو را نشان می دهد. از بخش رنگ آمیزی خودرو تا تیوب شاسی فیبرکربنی و موتور خودرو پیش از نصب نهایی در این ویدیو به نمایش گذاشته می شود.

در حال حاضر تقویم مک لارن بسیار شلوغ است و بیش از 18 محصول جدید در صف تولید و معرفی این شرکت قرار دارند. تمامی محصولات آینده این شرکت که تا سال 2025 میلادی قرار است تولید شود به سیستم قوای محرکه الکتریکی نیز مجهز خواهند شد. به خصوص جانشین پرچمدار این شرکت یعنی P1 از این خصوصیت بهره خواهد برد. با توجه به سرمایه گذاری 1.2 میلیون پوندی بر روی خط تولید این کمپانی، تولیدات آن بیش از 75 درصد افزایش یافته و به رقم 6000 دستگاه خواهد رسید. همچنین شبکه نمایندگی های این شرکت نیز به 100 نمایندگی خواهد رسید.

طرفداران دو آتشه مدل افسانه ای مک لارن یعنی F1، دیوانه وار منتظر رونمایی از مدل جدید این سوپرخودرو افسانه ای 3 سرنشین هستند. این  سوپر خودرو با کد تولید BP23 سریع تر از F1 افسانه ای خواهد بود و تنها 106 دستگاه از آن ساخته خواهد شد. تمامی این 106 دستگاه مدت ها پیش به قیمت هر دستگاه 1.9 میلیون پوند به مشتریان خاص مک لارن فروخته شده اند.

مک لارن

در ادامه شما را به تماشای ویدئوی مذکور دعوت می کنیم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی