ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عاقبت اعتیاد به فیفا؛ یک فیفاباز در دو سال ۱۶ هزار دلار هزینه کرد

یکی از کاربران فیفا با توجه به قانون حفاظت از اطلاعات، درخواست به دست آوردن اطلاعاتی که الکترونیک آرتز از او جمع آوری کرده را داد و به بیشتر از 100 صفحه از آن دست ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

یکی از کاربران فیفا با توجه به قانون حفاظت از اطلاعات، درخواست به دست آوردن اطلاعاتی که الکترونیک آرتز از او جمع آوری کرده را داد و به بیشتر از 100 صفحه از آن دست یافت. این قانون از ماه گذشته در سرتاسر اروپا به اجرا درآمد و این امکان را به شهروندان اتحادیه اروپا می دهد تا به نحوه استفاده شرکت ها از اطلاعات شخصی خود، دسترسی داشته باشند.

همین قانون باعث شد تا یکی از کاربران بازی فیفا، چنین درخواستی از کمپانی ناشر آن یعنی الکترونیک آرتز داشته باشد. طبق چیزی که در گزارش سایت یوروگیمر آمده، او پس از این درخواست با مقدار بسیار زیادی اطلاعات روبرو شد که شامل دو فایل PDF بیش از 100 صفحه ای، 10 فایل صوتی از تماش با پشتیبانی بازی، آمار او در فیفا 18، اطلاعات دستگاه و موارد دیگر می شوند.

اما جالب تر از همه این ها، مربوط به مبلغی می شد که او صرف پرداخت های درون برنامه ای بازی کرده بود. پس از بررسی و تجزیه و تحلیل آمار مشخص شد که مایکل طی دو سال، بیش از 16 هزار دلار خرج این بازی کرده است.

فیفا

مایکل به طور میانگین روزی از 30 دقیقه تا 6 ساعت مشغول بخش Ultimate Team فیفا می شود و حتی با وجود آن که اطلاعاتی از سایر کاربران این بازی در دسترس نیست، می توان حدس زد که او در اقلیت کاربرانی قرار دارد که چنین مبلغی را صرف بازی می کنند دسته بندی می شود. مایکل اعتراف کرده که حتی با وجود درآمد مناسب خود و نامزدش، هنوز از این که در مدتی کوتاه، چنین مبلغی را صرف بازی کرده، شگفت زده شده است.

پرداخت های درون برنامه ای به مبحثی بحث برانگیز در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است. چندی پیش الکترونیک آرتز تایید کرد که تغییراتی را در این بخش از سری فیفا انجام خواهد داد. در ضمن سازمان ERSB که به رده بندی سنی بازی های ویدیویی می پردازد، اعلام کرد که از این پس با برچسب جدیدی روی جلد بازی ها،حضور پرداخت های درون برنامه ای را به اطلاع خریداران این عناوین خواهد رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    شما که شونزده هزار تا رو به فیفا میدی یه پنج شیش هزار تا هم به ما بده? ?

مطالب پیشنهادی