ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سه هیچ به نفع چینی ها؛ فروش خوب چری تیگو 7 در نبود رقبای کره ای

این روزها بازار خودرو کشور در التهاب خاصی به سر می برد و همین امر سبب گشته تا بازار با شرایطی خاص و ویژه روبرو گردد ، قطعا در نبود خودروهای وارداتی با قیمت غیر ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۴ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

این روزها بازار خودرو کشور در التهاب خاصی به سر می برد و همین امر سبب گشته تا بازار با شرایطی خاص و ویژه روبرو گردد ، قطعا در نبود خودروهای وارداتی با قیمت غیر منطقی ، محصولات قابل قبول تولیدی می توانند بخش عظیمی از این تقاضا را به دوش کشند.یکی از خودروهای موفق بازار کشور که این روزها توانسته به واسطه تشابه و امکانات قابل قبول  با نمونه های وارداتی بازار قابل قبولی را بدست آورد و همچنین تقاضای بالایی را هم داشته است، چری تیگو7 است.

چری تیگو 7

تکمیل شدن دو مرحله فروش این خودرو در یک زمان کوتاه و حجم زیاد تقاضا نشان از موفقیت و محبوبیت این کراس اوور زیبا در نزد ایرانیان دارد، تیگو7 مجموعه ایی کامل از امکانات رفاهی و ایمنی را در کنار طراحی زیبا و مدرن، موتور پر قدرت و پر توان به مشتریان خود ارائه می دهد که با توجه به قیمت و زمان تحویل خودرویی ارزشمند در بازار به حساب می آید.

‏چری Tiggo 7 در بازار چین با دو پیشرانه‌ عرضه می ‌شود؛ یکی 4 سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر و دیگری 4 سیلندر تنفس طبیعی با حجم 2 لیتر، قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن متر، اما در بازار ایران تنها نسخه قدرتمندتر با گیربکس دوبل کلاچ و امکانات رفاهی کامل به بازار راه یافته است.

چری تیگو 7

از جمله تجهیزات چری تیگو می ‌توان به رینگ ‌های آلیاژی، چراغ ‌های اتوماتیک، آینه ‌های برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، حالات رانندگی مختلف، سیستم صوتی با پورت USB و 6 بلندگو، صفحه نمایش 9 اینچ لمسی با GPS و بلوتوث، کامپیوتر سفری 4.8 اینچی، دی ‌وی‌ دی پلیر، ایربگ ‌های جلو و جانبی، دوربین دید 360 درجه و تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ ای اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    این چینی ها ظاهر خوبی دارن ولی چیزی ک پنهانه تکنولوژیشون هست،کم نیستن ماشین های چینی ک از پس یه سربالایی ساده برنمیان،فیلم های هاوال h2 و هایما s5 رو ببینید ک راحت در سربالایی گیر میکنن،با اینک خیلی اروزن هم نیستن،نزدیک ۱۳۰ تومن قیمتشونه.

  • rozhan
    rozhan | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    همون حکایت شهر که بی کلانتر بشه دیگه ..

  • pouria zizo
    pouria zizo | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    "تکمیل شدن دو مرحله فروش این خودرو در یک زمان کوتاه و حجم زیاد تقاضا نشان از موفقیت و محبوبیت این کراس اوور زیبا در نزد ایرانیان دارد"
    چی مینویسی حاج خانم؟ هن تنگ هم گذاشتن برای فروش ملت هجوم بردن
    شما الان فرقون پیش فروش کن ببین ملت فهیم ایران چیجوری صف میکشن

مطالب پیشنهادی