ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از برنامه ریزی ها برای تامین پنل نمایشگر آیفون X پلاس عقب افتاده است

اپل در تلاش است تا اتکای خود بر سامسونگ را در تولید پنل های نمایشگر OLED کاهش دهد اما اینطور که منابع کره ای می گویند، ساکنین کوپرتینو برای دستیابی به این هدف احتمالاً باید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

اپل در تلاش است تا اتکای خود بر سامسونگ را در تولید پنل های نمایشگر OLED کاهش دهد اما اینطور که منابع کره ای می گویند، ساکنین کوپرتینو برای دستیابی به این هدف احتمالاً باید تا سال 2019 میلادی صبر کنند. کمپانی دیگری که گذشته از سامسونگ با اپل در تولید پنل های OLED همکاری خواهد کرد، ال جی است که بنابر گزارش های تازه، هنوز در فاز آزمایشی تولید انبوه به سر می برد؛ آن هم در حالی که سامسونگ کار خود را از ماه ها پیش آغاز کرده و نخستین سفارشات مربوط به آیفون X سال 2018 را در ماه ژوئن تحویل داده است.

بارها در شایعات شنیده شده که ال جی، تامین کننده جایگزین پنل های نمایشگر برای آیفون X پلاس 6.46 اینچی خواهد بود که پاییز امسال از راه می رسد. حتی تصاویر مربوط به این پنل در یکی از کارخانه های آسیایی منتشر شد، اما ظاهراً این تصاویر صرفاً مربوط به نسخه های اثبات مفهومی بودند که ساخته شدند تا اپل از کیفیت کار ال جی مطمئن شود و چراغ سبزش خود را نشان دهد.

وقتی نوبت به کمیت می رسد، منابع می گویند که ال جی از برنامه ریزی ها عقب افتاده است و آزمایش های تولید انبوه تا پیش از ماه سپتامبر (که زمان معرفی آیفون های 2018 به عموم است) به سرانجام نخواهد رسید. انتظار می رود سامسونگ تا آن زمان قادر به تامین 75 میلیون پنل OLED برای اپل باشد و در این میان، اگر همه چیز برای ال جی طبق زمان بندی ها پیش برود، می تواند بین 2 الی 4 میلیون پنل در اختیار اپل قرار دهد.

علی رغم اینکه ال جی دو خط تولید را به نیازهای اپل اختصاص داده، بعید است که کمک چندانی به عرضه آیفون های سال 2018 کند و احتمالاً از پنل های این کمپانی برای موبایل های نیازمند تعمیر یا تعویض استفاده خواهد شد. گفتنی است اپل به مذاکره با شرکت BOE نیز پرداخته اما توانایی های این کمپانی حتی از ال جی هم کمتر است و به این ترتیب، سامسونگ بازهم تامین کننده اصلی نمایشگر آیفون های گران قیمت امسال خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۵ مرداد ۱۳۹۷

    ال جی گناه داره حقشو خوردن بخدا

مطالب پیشنهادی