ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجیاتو در الکامپ منتظر دیدار شماست

از بارسلون و برلین گرفته تا لاس‌وگاس، در چهار سالی که افتخار بودن در کنارتان را داشته‌ایم، هر سال به دور این کره خاکی گشته‌ایم تا خودمان را به نبض تکنولوژی نزدیک کنیم. در آینده ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۲

از بارسلون و برلین گرفته تا لاس‌وگاس، در چهار سالی که افتخار بودن در کنارتان را داشته‌ایم، هر سال به دور این کره خاکی گشته‌ایم تا خودمان را به نبض تکنولوژی نزدیک کنیم. در آینده با تمام سختی‌ها باز هم به سرزمین‌های دور خواهیم رفت اما این‌بار ماجرا متفاوت است. این‌بار نه خبری از تهیه دلار و یوروهایی است که حالا دیگر لبریز از گناهند و نه سفرهای ۱۰ ساعته برای رسیدن به مقصدهایی که برای یک بازه چند روزه تبدیل می‌شوند به میعادگاه عاشقان فناوری.

این‌بار نبض تکنولوژی، هرچقدر هم که آرام بزند، از همیشه‌ نزدیک‌تر است و فردا، ششم مرداد ماه نمایشگاه الکامپ در تهران آغاز به کار می‌کند. نمایشگاهی که برای بیست و چهارمین دوره، تبدیل می‌شود به میعادگاه شرکت‌های بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و البته دولتی‌هایی که هرسال در آرزوی هوشمندی به این عرصه قدم می‌گذارند. اما آنچه همین نمایشگاه را -دست‌کم برای ما- از همیشه جذاب‌تر می‌کند، «الکام استارز» و حضور بیشتر از ۴۰۰ استارت‌آپ در آن است. نقطه‌ای که می‌توان حضور جامعه و اکوسیستم استارت‌آپی کشور که هر سال بیشتر به بلوغ نزدیک‌تر می‌شود را در آن مشاهده کرد.

دیجیاتو در روزهای گذشته پوشش ویژه‌ای را از نمایشگاه الکامپ آغاز کرده است؛ پوششی که در طول نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت اما این نمایشگاه جدا از خبر رسانی، برای ما یک تفاوت بزرگ هم می‌کند. این بار خود دیجیاتو در سالن ۲۷ از نمایشگاه الکامپ (سالن الکام ترندز) دارای غرفه است تا اعضای تحریریه بتوانند به شکلی رو در رو با شما بیشتر و بهتر آشنا شده و پیشنهادات و انتقادات‌تان ارزشمندتان را بشنوند.

در پایان نمایشگاه نیز یک قرعه‌کشی کوچک خواهیم داشت و از میان افرادی که به غرفه دیجیاتو سر زده‌اند، به یک نفر موبایل Honor 9 Lite هدیه داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی