ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

معرفی بازی زولا؛ قهرمان خودت را بساز [دانلود کنید]

وجود یک بازی شوتر آنلاین با جامعه کاربری داخلی موضوع مهمی محسوب می شود که با حضور بازی زولا در ایران اجرایی شده است. زولا که در ساخت آن از عناوین موفق این سبک الهام ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

وجود یک بازی شوتر آنلاین با جامعه کاربری داخلی موضوع مهمی محسوب می شود که با حضور بازی زولا در ایران اجرایی شده است. زولا که در ساخت آن از عناوین موفق این سبک الهام گرفته شده، بازی رایگانی است که می توانید حتی با داشتن اینترنتی متوسط به راحتی آن را اجرا کنید و در مدهای مختلف آن به رقابت بپردازید.

حال که مدتی از انتشار این عنوان گذشته و زولا مخاطبان خود را در ایران پیدا کرده، قصد داریم تا کارهایی که می توانید در این بازی انجام دهید را مرور کنیم.

تنوع بالا

در زولا دو تیم در بازی وجود دارند که طبق همان چیزی که در دیگر بازی های این سبک دیده ایم به دو گروه ضربت و تبهکار تقسیم می شوند. می توانید شخصیت مورد علاقه خود را با توجه به آیتم های موجود در بازی بسازید و با توجه به واحد پولی سکه در بازی، اسلحه های خودتان را شخصی سازی کنید.

زولا
می توان از کارگاه برای شخصی سازی و به روز کردن سلاح ها استفاده کرد.

قابلیت شخصی سازی زولا دست شما را به برای خلق شخصیت یا سلاح مورد علاقه تان به طور کامل باز گذاشته و قهرمان مورد نظرتان را بسازید. البته طراحی اسلحه ها در زولا تنها به جنبه ظاهری قضیه محدود نشده و شما با ارتقاع اسلحه شخصی خود و اضافه کردن ادوات مختلف به آن می توانید شانس خود را برای پیروزی در نبردهای بازی افزایش دهید.

از بعد شخصی سازی که عبور کنیم، مدهای مختلفی در زولا برای بازی کردن وجود دارند. همانطور که پیش از این گفتیم، در زولا به دو گروه صربت و تبهکار تقسیم می شوید و باید برای از بین بردن اعضای تیم حرف خود تلاش کنید.

حالت های مثل بازی تیمی همانند چیزی که در کانتر استرایک با آن روبرو هستیم یا پرچم که در آن باید ضمن حفظ پرچم گروه خود، پرچم تیم رقیب را به دست آورید، شاتگان، چاقو، اسکورت که باید رساندن محموله یا ماشینی نظامی را تا نقطه خاصی از نقشه با موفقیت انجام دهید، در بازی وجود دارند.

حالت های مسابقه متفاوتی در بازی وجود دارند.

یکی دیگر از مدهای بازی تحت تعقیب بوده که هر دست یکی از همه افراد حاضر در نقشه باید برای کشتن یک نفر تلاش کنند و بعد از مرگ آن شخص، فرد دیگری به عنوان هدف در نظر گرفته می شود و در نهایت شخصی که افراد تحت تعقیب بیشتری را از بین برده و پول بیشتری به دست آورده باشد، برنده آن راند خواهد شد.

می توانید زولا را به صورت فردی دنبال کرده یا در یکی از گروهای موجود در سرورهای بازی عضو شوید. همچنین امکان این که گروه خودتان را بسازید و دیگران را برای پیوستن به آن دعوت کنید هم فراهم است. علاوه بر تشکیل گروه، امکان فرستادن پیام خصوصی و دوست شدن با دیگر بازیکنان زولا نیز وجود دارد

جدا از این ها، نوار پیشرفتی در زولا وجود دارد که با انجمن وظایف خاصی و پیروزی در مسابقات باعث پیشرفت کاراکتر شما در بازی خواهد شد. این پیشرفت ها به صورت نشان های نظامی در بازی نمایش داده می شوند تا دیگران نیز از سطح و میزان حرفه ای بودن شما در زولا آگاه شوند.

بعد از هر دست می توانید عملکرد خودتان در آن مسابقه را بررسی کنید.

در ضمن در بخش فروشگاه بازی می توانید دیگر اسلحه های موجود در زولا را خریداری کرده و کلاس بندی موردنظرتان را برای حضور در حالت های مختلف مسابقه سازمان دهی کنید.

در حال حاضر 20 نقشه و 6 حالت بازی گوناگون در زولا وجود دارند. هر کدام از نقشه ها از ویژگی جغرافیایی خاصی بهره می برند و از همین سو برای پیروزی در آن ها باید استراتژی های متفاوتی داشته باشید.

چند کلیک تا شروع مسابقه

از آن جایی که زولا به صورت رسمی در ایران عرضه شده، سازندگان آن با انتشار به روزرسانی های پیاپی از آن پشتیبانی کرده و محتواهای جدیدی را به بازی اضافه می کنند. از سمت دیگر، حضور سرور های نسخه فارسی بازی در ایران باعث شده تا برای اجرای این عنوان حتی با اینترنت های متوسط هم مشکل خاصی نداشته باشید و زولا بدون لگ خاصی روی سیستم شما قابل اجرا خواهد بود.

زولا
حس شیرین انتقام!

سازندگان بازی سعی کرده اند تا جای ممکن تجربه زولا را برای هر نوع سیستمی ممکن کنند و از همین سو در اجرای زولا روی سیستم هایی که حتی نزدیک به یک دهه از عمر آن ها می گذرد چالشی وجود نخواهد داشت. در ضمن، برای بخش پرداخت های درون برنامه ای هم می توان از کارت های عضو شتاب استفاده کرد.

علاوه بر این ها، هر چند وقت یک بار زولا رقابت هایی متنوعی را با جایزه های نفیس در ایران برگزار می کند و در صورت حرفه ای شدن در بازی می توانید برای شرکت در این بازی ها برای به دست آوردن جایزه های چند میلیون تومانی با دیگر بازیکنان حرفه ای این عنوان رقابت کنید.

سرگرمی بدون دغدغه

به طور کلی، حجم کم پایین بازی، سرورهای بدون مشکل آن و حالت های مختلفی که برای مسابقه دادن وجود دارند باعث می شود تا این عنوان برای مدتی طولانی شما را سرگرم نگه دارد. برای ثبت نام در زولا و شروع بازی می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ali20382038
    ali20382038 | ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

    واقعا دوستان خیلی کم لطفی کرده اند
    زولا بازی بسیار بسیار زیبا وجذابی هست وملاک برنده شدن فقط
    سلاح قوی نیست وبه خود شما هم بستگی داره
    واینکه شما با بازی کردن هم میتونید اسلحه بخرید

  • natilus2020
    natilus2020 | ۳ مهر ۱۳۹۷

    باید به خوانندگان این خبر بگم که من مدتی هست که دارم این بازی رو میکنم و باید بگم دوستان کمی کم لطفی کردن در نظراتشون ، اول این که خوده بازی پول در اختیار بازیکن میذاره که میشه باهاش اسلحه بهتر خرید ، بعدم مهارت و تمرکز ملاک اصلیه برنده شدنه ، البته بگم موس و کیبرد هم پیمگ هم تاثیر زیادی داره تو برنده شدن

  • Sajjad Khajeh
    Sajjad Khajeh | ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

    گرافیک خیلی خیلی بد مثل بازی های 2005 و آنتی ویروس هم بعد از مدتی بازی رو حذف میکنه

  • Amirahmad_Adibi
    Amirahmad_Adibi | ۶ مرداد ۱۳۹۷

    سلام . من این بازی رو تست کامل روش انجام دادم . و لول 42 هستم ای دی DOOOM بازی کاملا pay to win هست و برای بازی کردن باید حداقل ماهی 30 هزار تومن پرداخت کنید وگرنه بازی کردن توی محیطی کاملا مصنوعی و غیر رقابتی براتون جذاب نیست مثلا 25 در صد سرعت بیشتر و هفتاااااااااااااااااااد درصد دقت بیشتر رو درصد زیادی از کاربران میخرن و اگه شما نخرید یک حلقه بسته از شکست رو تجربه میکنید . اصلاحه های رایگان کااااااااااملا با پولی ها متفاوت هست . در کل شما نمیتونید با صرف زمان و لول به چیزی که با پول میشه خرید برسید . ولی قانون جهانی این هستش که همه ی کاربر ها به یک چیز میرسن ولی پول سریع تر میکنه فرایند رو یا مثل فورتنایت و پاپجی فقط ایتم ها که فقط و فقط تاثیر ظاهری دارند پولی هستن .

    • DaekDeveloper
      DaekDeveloper | ۶ مرداد ۱۳۹۷

      دقیقا. من خودم لول 48 هستم و مدتی است کلا حذف کردم. اصلا پیشنهاد نمیشه. یا باس پولدار باشی که بازی یا باید شانس داشته باشی که اونم احتمالش 10 درصده. یه اسلحه ارتقا دادم احتمال بردش 90 درصد بود ولی شکست خورد. در ضمن وقت زیادی میگیره تا منابع جمع کنی و قیمت محصولات بازی بیش از حد گران است و خیلی هم سیاست های مسخره ای در بازی به کار گرفته شده. اسم من تو بازی $d=d هست. در بازی از متد شرطی سازی نوع ششم استفاده شده که یه جور قماره مثل گملینگدر کازینو ها. ینی مثلا یه بار که اسلحه رو ارتقا دادی احتمال موفقیتش 100 درصده و بار دوم که مثلا 90 درصد در بازی نوشته شده، احتمالش برای شما کمتر از 90 درصد هست. بازم میگم از مواد مخدر هم خطرناک تره دیگه خودتون میدونید.

مطالب پیشنهادی