ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امکان شارژ بی سیم محصولات اپل با یگدیر
تکنولوژی

پتنتی که امکان شارژ بی سیم گجت های اپل با محصولات خود شرکت را مطرح می کند

به تازگی پتنتی از سوی کمپانی اپل در ایالات متحده به ثبت رسیده که نشان می دهد مهندسین کمپانی ایده شارژ بی سیم گجت های اپلی با دیگر محصولات شرکت را در سر می پرورانند. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

به تازگی پتنتی از سوی کمپانی اپل در ایالات متحده به ثبت رسیده که نشان می دهد مهندسین کمپانی ایده شارژ بی سیم گجت های اپلی با دیگر محصولات شرکت را در سر می پرورانند.

پتنت مذکور روشی را شرح می دهد که در آن می توان یک گجت (مثلاً آیفون) را به کمک فناوری شارژ بی سیم تعبیه شده در دیگر محصول کمپانی (مثلاً مک بوک) شارژ نمود. نکته اصلی در این پتنت فراهم نمودن امکانی است که دستگاه ها بنا به شرایط مختلف بتوانند یکدیگر را شارژ کنند. یعنی بسته به این که کدام آیفون شارژ بیشتری دارد یا کدام یک به منبع شارژ متصل است، بتواند آیفون، آیپد، آیپاد، ایرپاد یا اپل واچ دیگر شما را شارژ نماید.

شارژ بی سیم آیفون با مک بوک

در پتنت جدید اپل راهکارها و شرایط متفاوتی برای نیل به این هدف توصیف شده، اما نخستین و مهمترین روشی که در ابتدا به ذهن می رسد تعبیه سیم پیچ لازم در زیر بدنه مک بوک ها برای شارژ سایر گجت های ساخت اپل است.

بخش دیگری از پتنت مورد بحث به یک شارژر وایرلس متفاوت نیز اشاره دارد. این شارژر که شاید بتوان آن را نسل آینده AirPower اپل در نظر گرفت، دارای یک باتری غول پیکر بوده و می تواند در سفر و حین حرکت نیز گجت های همراهی چون آیفون، آیپد، اپل واچ و آیپاد را شارژ نماید.

شارژ بی سیم ایرپاد با آیفون

مثل همیشه لازم به ذکر است که این تنها یک پتنت و ایده اولیه است و احتمال آن وجود دارد که هرگز به مرحله تولید و عرضه نرسد. اما به طور حتم در صورت تحقق می تواند کارها را برای عاشقان و دارندگان محصولات مختلف کمپانی اپل بسیار ساده تر نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی