ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شکارچی بوگاتی؛ سریعترین بی ام و M5 E34 جهان فروشی شد [تماشا کنید]

سال 2015 میلادی بود که در ویدیوی که بین دوست داران خودرو پخش شد، یک بی ام و M5 E34 در رقابت با بوگاتی ویرون 1001 اسب بخاری توانست این ابرخودرو را شکست دهد. حال ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

سال 2015 میلادی بود که در ویدیوی که بین دوست داران خودرو پخش شد، یک بی ام و M5 E34 در رقابت با بوگاتی ویرون 1001 اسب بخاری توانست این ابرخودرو را شکست دهد. حال طبق خبرها این M5 برای فروش قرار گرفته است.

از فاصله دور شاید با دیدن این بی ام و M5 E34 چندان شگفت زده نشوید چرا که تنها تغییر اساسی در ظاهر این خودرو مربوط به رینگ های سایز بزرگ تر آن است.

اما با این حال با نزدیک شدن به خودرو شاهد یک اینتر کولر عظیم الجثه و یک بیرون زدگی بزرگ بر روی کاپوت آن هستیم.

بی ام و M5 E34

با بالا زدن کاپوت ،موتور 6 سیلندر خطی استاندارد این خودرو که با کد S38 خوانده می شود قابل رویت است. این موتور به طور کامل تقویت شده است تا توانایی تحمل کردن قدرت بسیار زیادی که از سمت توربوشارژر ها به موتور بوست می شود را داشته باشد.

یک عدد توربوشارژر بورگ وارنر جای گرفته در زیر کاپوت که سایزی معادل با سایز یک هندوانه دارد به ما نشان می دهد که چگونه این بی ام و توانسته از پس بوگاتی ویرون بر بیاید.

متاسفانه اطلاعات دقیق تری از تغییرات صورت گرفته بر روی این بی ام و در دسترس نیست اما طبق آگهی های منتشر شده از آن، قدرت موتور بیش از 1000 اسب بخار اعلام شده است. در حال حاضر این خودرو که در کشور سوئد قرار دارد 350 هزار کرون سوئد (39 هزار دلار آمریکا) قیمت دارد که با توجه به افزایش قیمت کابین E34 بی ام و در این روزها، قیمت به نسبت مناسبی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad-Amin
    Mohammad-Amin | ۵ مرداد ۱۳۹۷

    WTF?!

مطالب پیشنهادی