ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زمان عرضه موبایل گلکسی F سامسونگ
تکنولوژی

احتمالاً نخستین موبایل تاشونده سامسونگ سال آینده با نام گلکسی F روانه بازار شود

بسیاری بر این عقیده بودند که نخستین موبایل تاشونده کمپانی سامسونگ قرار است با نام گلکسی X روانه بازار شود، اما یکی از منابع مطمئن و نزدیک به کمپانی اخیراً این گمانه زنی ها را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

بسیاری بر این عقیده بودند که نخستین موبایل تاشونده کمپانی سامسونگ قرار است با نام گلکسی X روانه بازار شود، اما یکی از منابع مطمئن و نزدیک به کمپانی اخیراً این گمانه زنی ها را نفی کرده است. حال به نظر می رسد نام سری جدید گوشی های کهکشانی سامسونگ مشخص شده است: گلکسی F.

حرف F احتمالاً به تاشونده بودن (foldable) اشاره دارد، اما می تواند منظور آن آینده (future) و یا هر مفهوم دیگری نیز باشد. می بایست تا زمان تایید رسمی آن توسط کمپانی کره ای منتظر ماند. حالا که بحث زمان مطرح شده بد نیست نگاهی به جدیدترین اخبار در خصوص موعد رونمایی از این موبایل هوشمند مورد انتظار بیاندازیم.

در شرایطی که به نظر می رسد هواوی در حال آماده سازی خود برای عرضه نخستین موبایل تاشونده اش تا پیش از پایان سال جاری میلادی است، شنیده ها حاکی از آن است که کره ای ها هنوز هم نیاز به زمان بیشتری دارند و بعید است پیش از ورود به سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی از نخستین موبایل از سری گلکسی F باشیم.

زمان عرضه موبایل گلکسی F سامسونگ

گرچه در خصوص نام و زمان عرضه موبایل مورد بحث هنوز تردیدهایی وجود دارد، اما در یک مورد هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد. موبایل های تاشونده سامسونگ از لحاظ سخت افزاری یک قدم از پرچمداران فعلی شرکت نیز بالاتر خواهند بود. شایعات در خصوص قیمت ۱۸۵۰ دلاری نخستین گلکسی F نیز این مسئله را تایید می کند.

از دیدگاه عده ای حضور سه سری پرچمدار (S ،Note و حالا F) در میان محصولات سامسونگ چندان معقول نخواهد بود. برخی شنیده ها نیز حاکی از آن هستند که مدیران غول کره ای هم با این دیدگاه موافقند، چراکه احتمال دارد دو سری گلکسی S و گلکسی Note از سال آینده در هم ادغام شوند، مسئله ای که می تواند به افزایش تمرکز مهندسین روی دو سری اصلی باقی مانده کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی