ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های E3 2018
ویجیاتو - بازی

اطلاعات تازه اى از Devil May Cry 5 منتشر شد؛ بازگشت به ریشه ها

طراحی مجدد چهره «نرو» در بازی Devil May Cry 5 باعث شده تا به دلیل شباهت های ظاهری این شخصیت با دانته، بسیاری از طرفداران گیج شوند. بعد از عرضه نسخه ریبوتی از این فرنچایز ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

طراحی مجدد چهره «نرو» در بازی Devil May Cry 5 باعث شده تا به دلیل شباهت های ظاهری این شخصیت با دانته، بسیاری از طرفداران گیج شوند. بعد از عرضه نسخه ریبوتی از این فرنچایز که با وجود دریافت نمرات خوب از منتقدان، مبحوبیت چندانی بین طرفداران قدیمی پیدا نکرد، DMC جدید به طور مشخصی برای هواداران قدیمی این سری ساخته شده است.

مت والکر به عنوان تهیه کننده بازی در رابطه با این موضوع می گوید که تیم نینجا تئوری به طور ویژه ای رو این قضیه متمرکز است و آن ها اصلاً هواداران قدیمی را دست کم نگرفته اند. به همین جهت هیدکی ایتسونو، کارگردان بازی به همراه تیمش در تئوری با کپکام برای ساخت عنوانی که از هر نظر عملکرد خوبی داشته باشد، همکاری کرده اند.

Devil May Cry 5

به طور خلاصه می توان گفت که قرار است Devil May Cry 5 هم از ویژگی های منحصربه فرد بازی های نینجا تئوری بهره برده و همزمان ریشه های خودش را حفظ کند. از دید سازندگان، این عنوان یک نسخه مهم در مجموعه DMC محسوب می شود. واکر می گوید که این بازی حتی از نسخه ریبوت هم درس های زیادی یاد گرفته اما گیم پلی و بخش مبارزات آن بیشتر به چیزی شبیه خواهد که در قسمت های 1 تا 4 این مجموعه با آن روبرو بودیم.

در دیگر اطلاعات منتشر شده از بازی آمده که برای ساخت Devil May Cry 5 از موتور اختصاصی جدیدی استفاده خواهد شد که به طور مستقیم روی جذاب تر شدن مبارزات اثر خواهد گذاشت. در بخش شخصیت پردازی هم با دانته به عنوان یکی از شخصیت های جانبی روبرو خواهیم بود که حال سن و سالی از او گذشته و سفیدی موهای صورتش که در تریلر منتشر شده از بازی هم قابل مشاهده بودند، گواهی بر این موضوع اند.

انتظار می رود طی نمایششگاه گیمزکام اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود. تا آن زمان می توانید نگاهی به تریلر Devil May Cry در E3 2018 داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی